محبوبیت ترامپ رکورد زد

    کد خبر :487255
ترامپ

براساس یک نظرسنجی روزانه مشخص شد که میزان محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۳ ماه گذشته رسیده است.

به گزارش ایسنا، براساس نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به ۵۲ درصد رسیده که بالاترین میزان از ششم مارس ۲۰۱۷ و چند هفته پس از آغاز به کار وی در سمت ریاست جمهوری ایالات متحده است.

این میزان محبوبیت برای ترامپ از نظرسنجی‌های سه روز کاری پس از سخنرانی سالانه وی اعلام شده است.

این میزان محبوبیت برای روسای جمهوری آمریکا پس از سخنرانی‌های سالانه‌اشان غیرمعمول یا عجیب نیست.

اگرچه میزان محبوبیت وی بسیار بالاست، اما حدود ۴۷ درصد از آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری این کشور ناراضی هستند. البته این میزان پایین‌ترین نرخ نارضایتی آمریکایی‌ها از وی از دوم نوامبر ۲۰۱۸ محسوب می‌شود.

۳۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از عملکرد ترامپ در کاخ سفید به شدت ناراضی هستند و همین تعداد هم گفتند که به شدت از عملکرد وی راضی هستند.

میزان رضایت از ترامپ در زمانی اعلام شده که تنش‌های سیاسی همچنان رو به افزایش است؛ کاخ سفید و کنگره به سرعت در حال نزدیک شدن به ضرب الاجلی هستند که درباره قطعنامه مربوط به تامین اعتبار ۵.۶ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک یا تعطیلی مجدد دولت فدرال است.

گفتنی است که ترامپ اغلب از نظرسنجی‌های موسسه راسموسن برای پیشرفت خود استفاده کرده و آن را از معدود نظرسنجی‌های صادقانه می‌داند درحالیکه دیگر نظرسنجی‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های جعلی را برای بی اعتبار کردن خود توصیف می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید