وزارت جهادکشاورزی مسئول تنظیم بازار شب عید شد

    کد خبر :487077
وزارت جهادکشاورزی

ستاد تنظیم بازار کشور در جلسه امروز خود وظیفه تنظیم بازار شب عید را به وزارت جهاد کشاورزی تفویض کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، ستاد تنظیم بازار در جلسه روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) که به ریاست رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، وظیفه تنظیم بازار شب عید را به وزارت جهاد کشاورزی تفویض کرد.

این ستاد در سه جلسه اخیر به بررسی وضعیت بازار گوشت مرغ، گوشت قرمز و میوه شب عید پرداخته و تصمیماتی همچون صدور مجوز برای واردات جوجه یکروزه، جلوگیری از صادرات مرغ و… را اتخاذ کرده بود.

رضا رحمانی در این جلسه، با اشاره به وضعیت فعلی بازار گوشت و مرغ، گفت: باید درباره کالاهای پرمصرفی همچون گوشت و مرغ، تصمیمات شفاف و روشنی گرفته شود تا مطمئن شویم در دو ماه آینده، با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت ها تعدیل خواهد شد، گفت: در بحث نظارت، مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می شود، البته برخورد هم نباید تنها به اعلام آمار ۵ هزار نفری از تشکیل پرونده محدود شود؛ بلکه ممکن است ۲ پرونده تشکیل شود؛ اما این پرونده‌ها باید برای تخلف‌های اساسی باشند.

وی، از دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت خبر داد و افزود: در موقعیت هایی باید از مکانیزم بازار برای کنترل و نظارت استفاده کرد، در موقعیتی دیگر هم که از سوی عده‌ای طمع‌کاری وجود دارد، ما باید ورود کرده و نظارت محسوس داشته باشیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید