مهربان: غیبت کشتی‌گیران سهمیه دار در جام تختی را بررسی می‌کنیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۳۶
    کد خبر :486442

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نه اینکه بگویم کشتی‌های راضی کننده‌ای را شاهد بودیم اما ناامید هم نیستیم، مسابقات تختی، یکی از مسیرهای انتخاب تیم ملی برای ما بود.

ابراهیم مهربان در خصوص عملکرد کشتی گیران در جام بین المللی تختی اظهار داشت: موجودیت کشتی ما همین بود که در کرمانشاه دیدیم به اضافه چند کشتی‌گیر که با نظر کادرفنی قرار شد در کرمانشاه کشتی نگیرند. البته در برخی اوزان شاهد مبارزه های امیدوارکننده ای بودیم. ما درِ این دروازه را باز گذاشته بودیم که همه بیایند و از این جام استفاده کنند.

وی در مورد غایبین در این جام تصریح کرد: نمی‌شود گفت غیبت غیرموجه، اما به هرحال عده‌ای مجوز داشتند که کشتی نگیرند و تعدادی از نفرات هم با نامه هیئت یا گواهی پزشکی نیامدند که صددرصد این مسئله مورد بررسی قرار می‌گیرد. مهم‌ترین بُعد این مسئله این است که خودشان این شانس را از دست دادند چون جام تختی یک آزمون خیلی مهم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بود و کسانی که در مسابقات شرکت نکردند به نوعی این فرصت را از دست دادند.

مهربان با اشاره به کشتی گیران خارجی شرکت کننده در این جام گفت: در این چند سال که من مسابقات را رصد می‌کردم بهترین نفرات به کرمانشاه آمده بودند. تیم ملی آذربایجان همه ملی‌پوشان عنوان دار خود را به همراه داشت. روسیه و قرقیزستان هم نفرات خوبی را به همراه داشتند. ما هم با تمام موجودیت‌مان در این رقابت‌ها حضور داشتیم. نه اینکه بگویم کشتی های راضی کننده‌ای را شاهد بودیم اما ناامید هم نیستیم. این میدان یکی از مسیرهای انتخاب تیم ملی برای ما بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید