ریزش کوه در محور جم-سیراف؛ تردد نکنید

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۱۵
    کد خبر :486378
ریزش کوه

رئیس اداره راهداری شهرستان جم گفت: پاکسازی محور جم به سیراف واقع در شهرستان کنگان از ریزش‌های کوهی در دستور کار بوده و به تعداد بالا در مناطق مختلف این مسیر پاکسازی انجام شده است.

سامان قلی‌پور امروز در شهرستان جم، اظهار داشت: بارندگی‌ها از صبح روز گذشته در شهرستان جم آغاز شده و طی امشب و فردا نیز ادامه خواهد داشت و به دلیل بارندگی مسیرهای مواصلاتی شهرستان جم به شدت لغزنده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان جم افزود: جم شهرستانی کوهستانی در جنوب استان بوشهر است که مسیرهای مواصلاتی کوهستانی این شهرستان در فصل بارندگی بسیار خطرناک و حادثه‌خیز است و طی روز گذشته تاکنون در مناطق مختلف مسیر جم به سیراف کوه ریزش کرده است.

وی بیان کرد: مسیر جم به سیراف در محور اصلی عسلویه به شیراز قرار دارد و حجم تردد در این مسیر به دلیل تردد خودروهای سنگین شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی‌ها بسیار بالا است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: نیروهای اداره راهداری شهرستان جم در آماده‌باش کامل قرار دارند و پاکسازی محور جم به سیراف واقع در شهرستان کنگان از ریزش‌های کوهی در دستور کار بوده و به تعداد بالا در مناطق مختلف این مسیر پاکسازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تداوم و شدت یافتن بارندگی‌ها طی امشب، رانندگان در محورهای کوهستانی جم با احتیاط و رعایت فاصله از پاشنه کوه حرکت کنند و مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا شاهد حوادث کمتری در مسیر باشیم.

به گزارش فارس،رئیس اداره راهداری جم اظهار داشت: در حال حاضر مسیر مشکلی برای تردد ندارد و نیروهای اداره راه در حال بازگشایی و پاکسازی مسیر هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید