/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

استاندار تهران: امن‌ترین کشور دنیا هستیم

    کد خبر :486283
استانداری تهران،

استاندار تهران گفت: اگر امنیت و آرامشی داشته و اعتمادی از سوی مردم داریم، این مهم مرهون نیروهای امنیتی کشور و نیروی انتظامی است، از همین رو با افتخار اعلام می‌کنیم که امن‌ترین کشور دنیا هستیم.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه هماهنگی و ارائه گزارش برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب به برکت راهبری مدبرانه امام راحل، ایثار و از خودگذشتگی ملت فهیم و غیور ایران و در ادامه نیز با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری امروز به مرز بلوغ و چهل سالگی عمر بابرکت خود رسیده است.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی امنیت و اقتدار و بالندگی در کشور داریم که در عرصه بین المللی زبانزد بوده و مایه مباهات و افتخار است.

وی گفت: نیروی انتظامی در حفاظت از کیان انقلاب و حراست از جان و مال و ناموس ملت کارنامه پرافتخاری از خود بر جای گذاشته که همه به این کارنامه می‌بالیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: آنچه همواره باور قلبی من بوده و از گذشته حتی در تریبون مجلس هم به آن تاکید داشته‌ام، این بوده که اگر امنیت و آرامشی داشته و اعتمادی از سوی مردم داریم، این مهم مرهون نیروهای امنیتی کشور و نیروی انتظامی است. از همین رو با افتخار اعلام می‌کنیم که امن‌ترین کشور دنیا هستیم.

استاندار تهران تصریح کرد: باید به آرمان‌های امام (ره) وفادار مانده و شرایطی را فراهیم کنیم که فشارهای اقتصادی که شاهد آن هستیم، هزینه‌ای بر مردم تحمیل نکند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم مثل همیشه مقتدر و سرافراز تحت تدابیر مقام معظم رهبری شاهد ایستادگی برابر استکبار جهانی بوده و قرن‌ها شاهد تداوم انقلاب پربرکت اسلامی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید