ایران با هر بادی نمی‌لرزد

    کد خبر :486136
بحران‌ها و آسیب‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۲۰ هزار میلیارد از بودجه عمومی به حوزه اجتماعی وزارتخانه تخصیص می‌یابد.

نصرالله بازوند در مراسم افتتاح خانه‌های حمایتی سالمندان صدیق خرم‌آباد اظهار کرد: تمام دشمنان ما به هر طریقی به دنبال این بودند که عمر انقلاب ما به ۴۰ سالگی نرسد و ما پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب را نداشته باشیم ولی به کوری چشم دشمنان ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و به دنیا ثابت می‌کنیم که ایران کشوری نیست که با هر بادی بلرزد و دشمنان این انقلاب را از پای دربیاورند.

وی افزود: در وزارت خانه‌ای هستیم که معمولاً در هر وجهی از اقدامات و شاخص‌های این وزارتخانه با بحران‌ها و آسیب‌های آن‌چنانی مواجه هستیم، یکی از حوزه‌های کاری بهزیستی سالمندان است؛ در استان لرستان متأسفانه یک مقدار صدیق‌ها کم داریم و سعی نمی‌کنیم این صدیق‌ها را زیاد و کمک کنیم چون یک دست صدا ندارد و نمی‌شود هر کار بزرگی را با یکدست انجام داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر نیاز به حمایت خیران در سطح کشور تأکید و اظهار کرد: دولت برای ارائه تمام خدمات محدودیت دارد و نباید فقط منتظر خدمات دولت بود.

بازوند ادامه داد: حضور بیشتر خیران و مشارکت در امر حمایت از سالمندان در سطح استان یک ضرورت است.

به گفته وی در حوزه تأمین اجتماعی ۶۰ درصد جامعه تحت پوشش هستند و ۱۸ خدمت ارزنده به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی همچنین گفت: در حوزه بهزیستی نیز خدمات گسترده‌ای ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، بازوند با بیان اینکه وزارت کار بزرگ‌ترین وزارت خانه اجتماعی بوده و در همه زمینه‌ها در خدمت مردم است، افزود: در حقیقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت خانه مردم است و باید طرفدار مردم باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید