فقط ۶ ماه می‌توانم در کمپ تایلند بمانم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
    کد خبر :486096
کمپ تایلند

سریع ترین شناگر ایران که از طرف فدراسیون جهانی بورسیه شد به دلیل مشکلات سربازی بیش تر از ۶ ماه نمی تواند از امکانات کمپ تایلند استفاده کند.

سینا غلامپور، شناگر ۱۹ ساله ایران پس از شکستن رکورد ملی ۱۰۰ متر کرال سینه در بازی‌های آسیایی جاکارتا، به عنوان سریع ترین شناگر ایران لقب گرفت و حال از طرف فدراسیون جهانی بورسیه شده است تا به مدت یک سال در کمپ شهر (پوکت) تایلند تمرین کند. البته غلامپور به دلیل مشکلات سربازی و دانشگاه بیش‌تر از شش ماه نمی‌تواند از امکانات کمپ استفاده کنند.

سینا غلامپور در گفتگو بامهر درباره بورسیه شدنش از طرف فدراسیون جهانی شنا گفت: پس از شکستن رکورد محمد بیداریان بعد از ۹ سال در رشته ۱۰۰ متر کرال سینه عنوان سریع ترین شناگر تاریخ شنای ایران را کسب کردم و همین باعث شد از طرف فدراسیون جهانی به مدت یک سال بورسیه دریافت کنم.

بورسیه شنا ایران افزود: در حال حاضر در کشور تایلند در شهر پوکت و در مجموعه ورزشی تانیاپورا مشغول ادامه تمرینانم هستم. تمام ورزشکاران حاضر در این کمپ در سطح عالی هستند و من نیز تمام تلاشم را خواهم کرد تا به اهدافم نزدیک‌تر شوم. از کشورهای فنلاند، روسیه، اوکراین و استرالیا در این کمپ هستند که شناگران استرالیا و هند رنکینگ ۲۵ المپیک را دارند و هم تیمی‌های من از کشورهای آمریکا، هند، سوریه و نیوزلند هستند.

وی تاکید کرد: امید زیادی به کسب سهمیه ورودی جهانی و المپیک دارم و برای همین سخت تمرین می کنم. هر روز هفته به غیر از یکشنبه ها تمرین دارم. در حال حاضر مشکلی که دارم این است که بیش تر از یک ترم نتوانستم از دانشگاه مرخصی بگیرم و مشکل بعدی سربازی است که مانع حضور من به طور کامل در طول یک سال شده است.

غلامپور در پایان گفت: به دلیل سربازی باید هر ۳۵ روز یک بار به ایران بیایم. به همین دلیل قصد دارم تا ۶ ماه آینده در این کمپ بمانم و تمرین کنم و پس از آن نیز مسابقات جهانی و ردههای سنی آسیا را در پیش دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید