ملی‌پوش کشتی کلاسیک بانوان تغییر رشته داد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
    کد خبر :486087
ملی‌پوش کشتی

ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان قید حضور در این رشته را زد و در مسابقات قهرمانی کشور جودو شرکت کرد.

دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان ۱۲ بهمن ماه به میزبانی خانه کشتی محمد بنا برگزار شد. زهرا یزدانی ملی پوش کشتی کلاسیک که مدال برنز تورنمنت لبنان را در کارنامه دارد غایب بزرگ مسابقات قهرمانی کشور بود.

زهرا یزدانی در گفتگو با  مهر درباره دلیل غیبتش در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: با کسب اجازه از فدراسیون کشتی و مریم منظمی (سرپرست نایب رئیس کشتی بانوان) در رقابت‌های قهرمانی کشور جودو شرکت کردم تا تکلیف آلیش مشخص شود. دیگر علاقه ای به کشتی کلاسیک ندارم و به همین دلیل جودو را انتخاب کردم چرا که جودو رشته المپیکی است و تکلیف مشخص است.

یزدانی افزود: مدتی در کشتی کلاسیک فعالیت داشتم اما متوجه شدم علاقه‌ای به این رشته ندارم. گفته بودم دوست دارم گوش هایم بر روی تشک کشتی شکسته شود و الان هم دوست دارم اما احساس می کنم آینده‌ای در کشتی کلاسیک وجود ندارد. کشتی گیران کشورهای خارجی که سالیان سال در کشتی آزاد حضور دارند فکر نمی کنم که ترجیح بدهند در کشتی کلاسیک شرکت کنند و همین باعث می شود تا مسابقات جهانی خوبی برای این رشته(کشتی کلاسیک) وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه وضعیت موجود به رشته آلیش علاقه بیش‌تری نسبت به کشتی کلاسیک دارم. اما فعلا نیز تکلیف تیمهای ملی آلیش نیز مشخص نیست، تشنه کسب مدال جهانی آلیش هستم و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف برنامه ‌های آلیش مشخص شود. با توجه به این شرایط در مسابقات قهرمانی کشور جودو شرکت کردم، یک ماه در این رشته فعالیت دارم و موفق شدم مدال برنز را کسب کنم. باید ببینم چه پیش می‌آید و آیا به اردوهای تیم ملی جودو دعوت می شوم یا خیر. تصمیم نهایی برای حضور در جودو و یا آلیش را به زودی خواهم گرفت.

زهرا یزدانی در پایان گفت: از زمان حضور بنی تمیم در فدراسیون کشتی روال برنامه‌ها به حال خود برگشته است و امیدوارم شرایط بهتر شود. از منظمی نیز تشکر می کنم که در کنار دختران خود در فداسیون باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید