تبعات پیوستن ایران به “پالرمو” و “CFT” از زبان یک نماینده

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۰۲
    کد خبر :485988
پالرمو

یک عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تبعات پیوستن ایران به کنوانسیون‌های “پالرمو” و “CFT” را تشریح کرد.

ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون‌های پالرمو و«CFT»، در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: الحاق ایران به کنوانسیون‌های «CFT» و «پالرمو»، باعث ایجاد محرومیت‌های بیشتری در شرایط تحریم، برای ایران می‌شود.

وی افزود: برخی اظهارنظرهای حامیان پیوستن به پالرمو و «CFT» در راستای ایجاد فشار بر مجمع تشخیص مصلحت برای تصویب این 2 کنوانسیون و در نهایت تسلیم در برابر دشمنان نظام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه پیوستن به این 2 کنوانسیون تبعات سنگینی برای کشور خواهد داشت، ادامه داد: پیوستن به این کنوانسیون‌ها باعث مداخله در امور داخلی ایران از جمله امور مالی و اقتصادی می‌شود.

حسن‌بیگی اضافه کرد: دشمنان کشور می‌خواهند از طریق پیوستن به کنوانسیون‌های مذکور وارد سیستم بانکی و اقتصادی ایران شوند و به اطلاعات سری و محرمانه کشور دست یابند تا از این طریق بر کشور فشار بیاورند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی خاطرنشان کرد: ظاهر پیوستن به این کنوانسیون‌ها فریبنده است، اما باطن دست‌اندازی به اقتصاد کشور ما و خروج ثروت ملی از کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید