معاون هماهنگ کننده ناجا مطرح کرد

سرعت، دقت و خدمت بی‌منت از شاخصه‌های پلیس امروز

    کد خبر :485940
خدمت بی‌منت

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پلیس امروز با شاخصه‌های عمل به موقع، دقت و خدمت بی‌منت در حال انجام وظیفه است.

و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری‌نژاد در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی در دو نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب که در مصلای امام خمینی و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، حضور فعال و گسترده‌ای دارد که یکی در بخش خدمت رسانی به مردم و دیگری در بخش دستاوردها و توانمندی‌های نیروی انتظامی در ۴۰ سال اخیر در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی افزود: در این دو نمایشگاه سعی ما بر این است تا به بازدیدکنندگان و مراجعان نشان دهیم که هرجا کارها را با همت عالی و تلاش انجام داده‌ایم، قطعاً شعار “ما می‌توانیم” محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز پلیس به راحتی و با یک شماره سه رقمی (۱۱۰) در خدمت اقشار مختلف مردم است، گفت: پلیس با شاخصه‌های عمل به موقع، دقت و خدمت بی‌منت در حال انجام وظیفه است.

نوری‌نژاد وجود بخش‌ها و مراکز مختلف را در نیروی انتظامی نشان از تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب و قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروز مرکز مطالعات راهبردی ما یک تفکر و برنامه به ما ارائه می‌کند که ما در آینده چگونه باشیم و چگونه عمل کنیم، ولی قبل از انقلاب چنین مرکز تفکری در پلیس وجود نداشت.

وی افزود: امروز جوانان ما با اتکا به خودباوری توانسته‌اند بر روی پای خود بایستند و کشور را از وابستگی به کشورهای دیگر بی‌نیاز کنند.

سردار نوری‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز تولیدات ما در بخش‌های مختلف نظامی به نحوی است که هراس را به دل دشمن انداخته و ما را از نظارت بیگانگان در تولید، نگهداری و به کارگیری آنها بی‌نیاز ساخته است.

به گزارش ایسنا وی در پایان با بیان اینکه ما با سرعت، دقت و مخلصانه به سوی پیشرفت و خودکفایی در حرکت هستیم، اظهار داشت: امیدواریم خدا به همه خدمتگزاران توفیق دهد تا شرمنده خون شهدایی که خالصانه هستی خویش را نثار کرده‌اند، نشویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید