جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سریال‌سازی با محوریت پلیس

    کد خبر :485922
کمیسیون اجتماعی ناجا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها در راستای پیشبرد اهداف ناجا تاکید کرد.

و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در ششمین کمیسیون اجتماعی ناجا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و با تبریک ایام الله دهه فجر، با تاکید بر لزوم تعیین اولویت‌ها، اظهار داشت: لازم است در راستای پیشبرد اهداف از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌هایی با رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در راستای بهبود وضعیت انتشار اخبار و اطلاع رسانی در حوزه انتظامی، بیان کرد: نباید از ظرفیت فیلم و سریال سازی برای پیشبرد اهداف غافل شد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت افکار سنجی، عنوان کرد: این اقدام باید علمی و دقیق صورت گیرد؛ به طوری که خروجی آن قابل بهره‌برداری و در تصمیم گیری‌ها مؤثر باشد.

به گزارش ایسنا وی با تاکید بر لزوم تعامل مستمر پلیس با مردم، عنوان کرد: ما به عنوان خادم مردم باید تلاش کنیم به خوبی وظایف‌مان را انجام دهیم و این مهم مستلزم آشنایی کامل از نیازها و مطالبات مردمی و محیط پیرامونی دارد.

سلیمانی با اشاره به اقدامات رو به رشد فعالیت‌های رسانه‌ای معاونت اجتماعی ناجا، عنوان کرد: ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تبادل افکار در ارتقای امنیت اجتماعی مؤثر است و شاهد این تعامل و ارتباط مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی با رسانه‌ها هستیم و این رویکرد و تلاش برای انعکاس به موقع اخبار پلیس جای قدردانی و تشکر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید