نمایش تویوتا سکویا TRD Pro در شیکاگو

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
    کد خبر :485629

تویوتا در نمایشگاه خودروی شیکاگو از نسخه‌ی اسپرت TRD خودروی شاسی‌بلند سکویا رونمایی کرد.

تویوتا سکویا شاسی‌بلند بزرگ با سه ردیف صندلی است که حدود ۲۰ سال در سبد محصولات تویوتا قرار دارد. سکویا چندان خودروی جوان‌پسندی نیست اما تویوتا در نمایشگاه خودروی شیکاگو از مدل اسپرت TRD سکویا رونمایی کرده است تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.

مدل اسپرت تویوتا سکویا با نام سکویا TRD Pro به بازار عرضه خواهد شد و در بخش ظاهری از مشخصاتی همانند دیگر مدل‌های TRD تویوتا بهره‌مند است. اصلی‌ترین مشخصه‌های این مدل جلوپنجره‌ی بزرگ مشکی رنگ، چراغ‌های جلو هالوژنی و چراغ‌های مه‌شکن LED هستند.

خریداران این مدل می‌توانند رنگ‌های خاص همچون سبز نظامی، سفید Super، مشکی Midnight متالیک و خاکستری متالیک مگنتیک را برای خودروی خود انتخاب کنند. تویوتا سکویا TRD Pro به تجهیزات آفرودی مثل سینی زیر جلو از جنس آلومینیوم و باربند اسپرت TRD مجهز است.

به‌جز تغییرات ظاهری، این نسخه از سکویا به کمک‌فنرهای اسپرت Fox مجهز است. ارتفاع هر یک از کمک فنرهای این مدل ۱۸ میلی‌متر بیشتر است و در بهبود قابلیت خارج جاده‌ای سکویا کاملا مؤثر هستند. کمک فنرهای عقب نیز ارتفاع ۴۷ میلی‌متر بیشتر هستند. عرض سیستم تعلیق مدل TRD نیز ۳.۲ میلی‌متر از مدل استاندارد بیشتر است.

پیشرانه‌ی مورد استفاده در تویوتا سکویا به‌صورت استاندارد یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل ۵.۷ لیتری است که ۳۸۱ اسب‌بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. به‌صورت آپشن می‌توان سیستم اگزوز اسپرت TRD را برای سکویا سفارش داد که صدای بهتری تولید می‌کند. جعبه‌دنده‌ی مورد استفاده در تویوتا سکویا از نوع خودکار ۶ سرعته است و توانایی یدک کشی نزدیک ۴ تن را برای این خودرو فراهم می‌کند. این جعبه‌دنده دارای دو حالت رانندگی مخصوص یدک کشی و سیستم کنترل حرکات تریلر نیز است.

همانند سایر مدل‌های تویوتا سکویا، مدل TRD Pro نیز به پکیج ایمنی کاملی شامل سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم رادار بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و چراغ‌های هوشمند مجهز است.

سکویا TRD Pro مانند سایر خودروهای TRD به سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچی لمسی مجهز شده است که از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که مدل استاندارد سکویا دارای نمایشگر ۷ اینچی با امکانات کمتر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید