تویوتا راو4 ۲۰۲۰ نسخه TRD در نمایشگاه خودرو شیکاگو رونمایی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷
    کد خبر :485610

تویوتا در نمایشگاه شیکاگو از نسخه آف‌رود شاسی‌بلند راو4 ۲۰۲۰ رونمایی کرد که با به‌روزرسانی‌هایی در فضای بیرونی و داخلی توسط TRD همراه شده است.

تویوتا این روزها در نمایشگاه خودرو شیکاگو روزهای پرکاری را می‌گذراند و علاوه‌بر نسخه هریتیج لندکروزر، سکویا TRD Pro و تاکوما ۲۰۲۰، از شاسی‌بلند آف‌رود راو4 نیز رونمایی کرد. تویوتا راو4 ۲۰۲۰، جدیدترین عضو این خانواده به شمار می‌رود که توسط بخش مسابقه‌ای تویوتا (TRD) توسعه یافته و از مدل مخصوص رالی تویوتا RAV4 الهام می‌گیرد.

اولین تغییرات این نسخه با سقف سفید و خاکستری آغاز می‌شود که تنها در این مدل برای خریداران در دسترس خواهد بود. تویوتا راو4 فهرست ارتقای خود را با رینگ‌های سیاه مات ۱۸ اینچی و لاستیک‌های چهارفصل ادامه می‌دهد. علاوه‌بر این تایرهای مخصوص Falken با الگوی آج سفارشی و ترکیب خاص وجود دارد که نه‌تنها برای مسیرهای برفی، بلکه در سایر مسیرهای آسفالت و آف‌رود هم کارایی بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

نسخه آف‌رود شاسی‌بلند تویوتا راو4 علاوه‌بر رنگ و لاستیک‌های جدید، دارای سیستم تعلیق مخصوص است که رانندگی در مسیرهای دشوار و غلبه بر ناهمواری‌های جاده را ممکن می‌سازد. TRD فنرهای مارپیچی قرمز تعلیق را برای مسیرهای ناهموار تعویض کرده است، درحالی‌که دمپرها برای کنترل بهتر سواری روی موانع بهبود یافته‌اند.

ظاهر بیرونی خودروی شاسی‌بلند هنوز هم مانند مدل استاندارد راو4 تیپ Adventure است، اما TRD به‌روزرسانی‌هایی هم برای ارتقای ظاهری نیز دارد. علاقه‌مندان می‌توانند تویوتا راو4 آف‌رود را در دو طرح رنگ جدید داشته باشند.

با قدم گذاشتن به داخل کابین، اولین چیزی که سرنشین متوجه خواهد شد، احتمالاً کفپوش‌های جدید با لوگوی TRD است. صندلی‌ها با نوعی روکش خاص به‌نام SofTex پوشیده شده‌اند که سبک‌تر از چرم و دارای دوام بیشتری نسبت به آن است. در پشت‌سری‌ها نیز دوخت نشان TRD وجود دارد.

هنوز جزییات زیادی درباره قیمت شاسی‌بلند آف‌رود تویوتا راو4 منتشر نشده است، اما باتوجه‌به قیمت ۳۲ هزار و ۹۰۰ دلاری نسخه ادونچر، پیش‌بینی می‌شود که قیمتی بیشتر از این مدل خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید