تیم هاس از خودروی فرمول یک فصل ۲۰۱۹ رونمایی کرد

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۱۷
    کد خبر :485580

تیم فرمول یک هاس که با نام جدید در مسابقات فصل ۲۰۱۹ شرکت می‌کند، از مدل نمایشی خودروی فصل آینده خود با رنگ سیاه و طلایی رونمایی کرد.

مسابقات فرمول یک ۲۰۱۹ به‌زودی آغاز خواهد شد و هاس اولین تیمی است که تصاویری از خودرو فرمول ۱ خود در فصل جدید نمایش می‌دهد. در پی قراردادی که هاس سال گذشته با شرکت تولید نوشیدنی انرژی‌زا امضا کرد، نام این تیم به ریچ انرژی هاس (Rich Energy Haas F1) تغییر یافت. در نتیجه خودروی این تیم نیز لباس سیاه و طلایی رنگ بر تن می‌کند تا نمادی از اسپانسر جدید باشد.

این تیم هفته گذشته طی رویدادی در لندن، خودروی فرمول یک فصل ۲۰۱۸ خود را با لباس جدید به نمایش گذاشت؛ اما همزمان با آن تصاویر جدیدی از VF-19 به‌صورت آنلاین در سایت این تیم منتشر شد. البته خودروی مذکور نمایشی است و یکی از خودروهای سه‌گانه این تیم در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود.

در این خودرو لوگوی ریچ انرژی روی بال جلو، دماغه و پوشش پیشرانه به چشم می‌خورد تا با حامی مالی خود و رنگ‌ سیاه و طلایی آن تطابق داشته باشد. همچنین روی دماغه حرف «U» کشیده طلایی رنگ وجود دارد، درحالی‌که نام هاس روی پنل‌های جانبی و بال عقب با رنگ سفید قرار گرفته است. البته به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این خودروی فرمول یک به‌دلیل زمینه تیره، بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

بااین‌حال، یک بال ساده جلو شامل پنج قطعه که ۲۰۰ میلی‌متر بزرگ‌تر و ۲۰ میلی‌متر بالاتر است، همراه‌با بال عقب (۱۰۰ میلی‌متر بزرگ‌تر و ۲۰ میلی‌متر بالاتر) تشخیص داده می‌شود. نسخه اصلی خودرو ۲۰۱۹ تیم فرمول یک ریچ انرژی هاس تا صبح اولین تست پیش فصل در بارسلونا رونمایی نخواهد شد.

سخنگوی تیم فرمول ریچ انرژی هاس گفت:اکنون زمانی از فصل است که شما امیدوار هستید طرح‌های شما درست باشد و بتوانید با سایز تیم‌ها به سرعت رقابت کنید. خودروی جدید متمایز به نظر می‌رسد؛ این تمایز نه‌تنها از لحاظ رنگ است، بلکه در تطابق با مقررات جدید نیز تفاوت‌هایی دارد. امیدوارم که این تغییرات طراحی در سال ۲۰۱۹ باعث پیشرفت مسابقه در پیست شود و در هر کدام از مسابقات گرندپری فصل، به موفقیت ما کمک کند.

هاس سال گذشته در رده پنجم تیمی مسابقات قرار گرفت که بهترین نتیجه این تیم در دوران کوتاه حضور در فرمول یک است. بااین‌حال به‌دلیل خطاهای تیمی و رانندگان، هاس فرصت‌های زیادی را در طول فصل از دست داد.

گونتر استینر، مدیر تیم هاس گفت:مهم است که ما به‌عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و فصل جدید بسیار متفاوت باشد. درحالی‌که ۲۰۱۸ بهترین فصل حضور ما در فرمول یک تا به امروز بود، روند سال‌های پیش نشان می‌دهد که ما همچنان در حال پیشرفت و بهبود هستیم.

شرکت ریچ انرژی (Rich Energy) بیش از یک‌سال به‌دنبال حضور در فرمول یک بود و پیش از این مدتی به‌دنبال حمایت مالی از فورس ایندیا وقت گذراند، اما از سوی این تیم کنار گذاشته شد. البته این شرکت‌ پیشنهادهایی برای خرید تیم فورس ایندیا ارائه داد، اما با مخالفت مسئولان آن روبه‌رو شد.

ویلیام استوری، مدیرعامل این شرکت گفت:من خوشحال هستم که درنهایت لوگو، نماد و رنگ‌های ریچ انرژی با تیم هاس در فرمول یک به نمایش در می‌آید. همکاری با این تیم به‌طور درخور توجهی برند تجاری ما را برجسته می‌کند و باعث پیشرفت ما در آینده خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید