جشن سالروز تاسیس ارتش کره شمالی

    کد خبر :485483

مراسم بزرگداشت هفتاد و یکمین سال تاسیس ارتش کره شمالی در پیونگ یانگ برگزار شد.

در حالی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خود را برای دومین نشست با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آماده می کند, پیونگ یانگ به طور مخفیانه و بدون رژه نظامی یا رویداد تحریک آمیز دیگری, هفتاد و یکمین سالگرد تأسیس ارتش خود را جشن گرفت.

به گزارش فرارو، روز تأسیس ارتش که استقرار ارتش خلق کره (KPA) در سال 1948 را گرامی می دارد یکی از بزرگترین جشن های ملی کره شمالی به شمار می رود.

کره شمالی سال گذشته در مراسم گرامیداشت هفتادمین سالروز تأسیس ارتش, رژه نظامی بزرگی را برگزار کرد و تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را به نمایش گذاشت.

مقامات کره جنوبی اعلام کردند امسال هیچ نشانه ای مبنی بر تدارک رژه نظامی یا رویدادهای غیرمعمول دیگری از سوی کره شمالی مشاهده نشد.

کره شمالی در حالی مراسم گرامیداشت تأسیس ارتش را برگزار کرد که چند هفته به زمان برگزاری دومین نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ باقی مانده است. قرار است این نشست روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم فوریه در ویتنام برگزار شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد جمعیت زیادی از مردم به مناسبت گرامیداشت روز ارتش از موزه انقلاب کره در پیونگ یانگ که به کیم پدربزرگ رهبر کنونی کره شمالی اهدا شده است بازدید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید