درخواست از سید حسن نصرالله برای آزادی یک زندانی در ایران

    کد خبر :485328
سید حسن نصرالله

تحقیقات انجام شده نشان داد که نزار زاکا(تبعه لبنانی) همکاری‌هایی با آمریکا دارد، وی به جرم این همکاری‌ها به ده سال حبس محکوم شد.

خانواده نزار زکا خواهان میانجی‌گری سیدحسن نصرالله برای آزادی او شدند.

به گزارش، بی بی سی ادعا کرد خانواده نزار زکا، شهروند لبنان که در ایران زندانی است از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خواسته‌اند برای آزادی او میانجی‌گری کند.

نزار زکا تابستان سال ۲۰۱۵ بازداشت شد.

دومین همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در شهریور ۹۴از سوی وزارت صنعت و معدن برگزار شد. در این همایش به روال معمول، فراخوان مقاله داده شده و نزار زاکا نیز مقاله “نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توانمندسازی زنان” را ارسال نموده و مورد پذیرش قرار گرفت. بدیهی است دعوتنامه مهمانان خارجی همایش به امضای رییس شورای سیاستگذاری رسید و در ضیافت پایانی همایش به مانند سایر مهمانان خارجی مبادرت به گرفتن عکس با معاون رییس جمهور کرد.

تحقیقات انجام شده نشان داد که نزار زاکا(تبعه لبنانی) همکاری‌هایی با آمریکا دارد، وی به جرم این همکاری‌ها به ده سال حبس محکوم شد.

حضور نزار زاکا در ایران مسبوق به سابقه است. نامبرده به عنوان مسئول ict اتحادیه عرب در سال 1393 نیز توسط وزارت ارتباطات به ایران دعوت گردیده و توسط این معاونت کشف نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید