پرداخت آخرین نوبت وام ضروری بازنشستگان در اسفند

    کد خبر :485293
بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: ششمین و آخرین نوبت پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی مرحله اول، اسفندماه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده در همایش تکریم از بازنشستگان کشوری قیدار در استان زنجان با بیان اینکه نوبت پنجم وام ضروری برای ۳۳ هزار نفر از بازنشستگان ثبت نام کننده و واجد شرایط مرحله اول پرداخت شده و نوبت ششم و پایانی این مرحله اسفندماه پرداخت می‌شود، گفت: ۳۵ هزار نفر باقیمانده در این نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد که به این ترتیب ۲۰۰ هزار نفر در مرحله اول وام دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله دوم پرداخت وام که ثبت نام اینترنتی آن از اول تا پایان بهمن ماه انجام می‌شود، ۲۰۰ هزار نفر باقیمانده وام خود را از فروردین تا شهریور ۹۸ در قالب نوبت‌بندی و براساس اولویت دریافت می‌کنند.

تقی زاده همچنین درباره بیمه درمان بازنشستگان گفت: علاوه بر پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، در قرارداد بیمه تکمیلی امسال حمایت ویژه از بیماران خاص و همچنین مُعسر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش صندوق بازنشستگی اجرای عدالت اجتماعی در حوزه بازنشستگی است که از جمله آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی است.

در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان زنجان همچنین کلنگ زنی خانه امید قیدار با حضور نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و تعدادی از بازنشستگان فرهیخته استان زنجان انجام شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: خانه‌های امید بازنشستگان از جمله مراکز فرهنگی و اجتماعی است که ۴۳ مرکز ساخته و بهره برداری شده و ۹ مرکز دیگر نیز در حال ساخت است یا عملیات اجرایی آن به تازگی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری تقی زاده تاکید کرد: توجه به نقش آفرینی بازنشستگان، ایجاد ارتباط اجتماعی مؤثر و برگزاری دورهمی‌های بازنشستگی، توجه به سلامت روان و جسم، اشتغال‌زایی و ایجاد نشاط و پویایی از جمله اهداف ساخت خانه‌های امید است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید