آیا رئیس جمهور آمریکا عامل طلاق مدیرعامل آمازون است؟

    کد خبر :484767
مدیرعامل آمازون

جف بیزوس مدیرعامل آمازون می گوید اخیرا تحت فشار تهدیدهایی قرار گرفته است که از سوی نشریه «نشنال اینکوایرر» مطرح می شود. محتوای این تهدیدها افشای تصاویری برهنه از بیزوس و مرتبط با خیانت وی به همسرش است.

به گزارش انتخاب، بیزوس این ادعا را در قالب یک پست وبلاگی مطرح کرده است. وی در این خصوص گفت که افرادی از نشریه نشنال اینکوایرر، وی را مرتب تحت فشار قرار می دهند که عکس های برهنه و خجالت اوری از وی را منتشر خواهند کرد. به نظر می رسد این تهدید کنندگان معتقدند جف بیزوس باید روند تحقیقات خود را برای یافتن افشاگر روابطش با لورن سانچز متوقف کند.

مدتی است که خبر طلاق جف بیزوس از همسرش مطرح شده است و علت این طلاق نیز خیانت جف بیزوس به همسرش و ارتباط وی با لورن سانچز، مجری و بازیگر آمریکایی است. اما جف بیزوس طی 2 هفته اخیر با استخدام کارآگاه های سایبری در تلاش است کشف کند چه کسی ارتباطش با لورن سانچز و پیام های رد و بدل شده بین آنها را نزد همسرش فاش کرده است.

در جریان این تحقیقات ردپاهایی از دونالد ترامپ دیده شد و بسیاری معتقد بودند برادر سانچز که روابطی نزدیک با ترامپ دارد اقدام به این رسوایی کرده است است. با همه این ها و در شرایطی که هنوز اتهام مذکور اثبات نشده، جف بیزوس تهدید شده که روند این تحقیق را متوقف کند.

جف بیزوس در بخشی از پیام خود نوشت: تصمیم گرفتم به جای اینکه از تهدیدها بترسم و روند پژوهشم را متوقف کنم، عین همان تهدیدها را منتشر کنم تا همه بدانند که من تحت فشار قرار دارم. می دانم این موضوع هزینه های شخصی دارد و حتی باعث آبروریزی است اما من به مسیر تحقیقم ادامه می دهم.

اما این پرونده زمانی ابعادی پیچیده تر می گیرد که بدانیم مدیر عامل نشنال اینکوایرر در ماه دسامبر اعتراف کرد که “با همکاری کمپین انتخاباتی ترامپ تلاش کرده بود داستان یک زن را که مدعی بود تحت تعرض ترامپ قرار گرفته مخفی کند. از سوی دیگر این نشریه اولین نشریه ای بوده که جزئیات روابط بیزوس با سانچز را چاپ کرد، که منجر به فروپاشی ازدواج 25 ساله بیزوس و مک کینزی شد.

بیزوس ایمیلی تهدید آمیز از سوی این نشریه را منتشر کرده که در ان تهدید شده تصویری از وی در حمام خانه سانچز را منتشر می کنند. بیزوس در مورد این ایمیل می نویسد: شاید مدیر نشنال اینکوایرر هرگز فکر نمی کرد من چنین پیامی را انتشار دهم اما لازم است بداندد من عقب نشینی نخواهم کرد.

نگاهی به تنش های شدید دونالد ترامپ و جف بیزوس و حتی اختلاف این دو در مورد واشنگتن پست و نحوه ارسال کالاها در آمازون نشان می دهد، فرضیه دست داشتن ترامپ در متلاشی شدن زندگی خصوصی بیزوس چندان دور از ذهن نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید