نماینده مجلس نمایندگان آمریکا: به ترامپ دروغگو نمی‌توان اعتماد کرد

    کد خبر :484389
ترامپ

نماینده تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: بسیار سخت است که بتوان به کسی مانند ترامپ که به این راحتی دروغ می‌گوید اعتماد کرد.

به گزارش افکارنیوز، ورونیکا اسکوبار، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا رئیس جمهور این کشور را دروغگو و غیرقابل اعتماد خواند.

“ورونیکا اسکوبار” نماینده منطقه ال پاسوی تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با کریستین امانپور مجری شبکه سی ان ان گفت: بر خلاف آن چه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در برابر کنگره گفت، منطقه ال پاسوی تگزاس به عنوان یک منطقه مرزی در نزدیکی مرز مکزیک یکی از امن‌ترین مناطق در سراسر آمریکاست. این منطقه از اوائل دهه نود و قبل از ایجاد دیوار مرزی یکی از مناطق امن آمریکا بوده است. بسیار ناراحت کننده و تاسف برانگیز است که ترامپ در سخنرانی خود بار دیگر اطلاعات نادرستی درباره منطقه ال پاسو ارائه کرد و به شکلی کاملا اشتباه گفت شهر ما زمانی ناامن‌ترین شهر در آمریکا بوده است. این سخن ترامپ کاملا غلط است. بسیار سخت است که بتوان به کسی مانند ترامپ که به این راحتی دروغ می‌گوید، اعتماد کرد. معتقدم ترامپ به مردم منطقه من یک عذرخواهی بدهکار است. او همچنین باید به مردم آمریکا حقیقت را بگوید.

اسکوبار افزود: در حال حاضر، مهم‌ترین تهدید برای ما احتمال تعطیلی مجدد دولت فدرال است. در حالی که کارکنان فدرال گروگان گرفته می‌شوند، نمی‌توانیم گفتگویی منطقی، معقول و صریح داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید