تمهیدات آتش نشانی برای ٢٢بهمن

    کد خبر :484250

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات این سازمان را برای ٢٢بهمن‌ماه اعلام کرد.

سید جلال ملکی  درباره این تمهیدات گفت: در آستانه روز ٢٢بهمن روز پیروزی انقلاب هستیم و قطعاً شهروندان در تمامی سطح کشور راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهد کرد و سازمان آتش نشانی نیز همچون سال‌های گذشته تمام توان خود را برای بهتر برگزار شدن این مراسم به کار خواهد بست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: در همین راستا روز ٢٢بهمن ١٣٠ ایستگاه آتش نشانی در شهر تهران در آماده باش هستند و علاوه بر آن٢٧٧ نفر از آتش نشانان در مسیرهای مختلف و در ١۶٢ نقطه تعیین شده به همراه ۶٣ خودرو سنگین، ٢۴ خودرو سبک و ٧۵ دستگاه موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

وی درباره زمان آغاز این استقرارها گفت: این استقرارها از ساعت شش صبح ٢٢بهمن ماه آغاز شده و آتش نشانان در محل‌های مشخص شده مستقر خواهند شد و وضعیت ایمنی محدودی تحت کنترل خواهند داشت.

ملکی افزود: غالب مدیران ارشد سازمان نیز با خودروهایی که در اختیار دارند مشغول گشت زنی و سرکشی به نیروی‌های محدوده خواهند شد و وضعیت ایمنی محدوده را کنترل می‌کنند.

وی در ادامه از شهروندان تقاضا کرد تا مثل همیشه همکاری لازم را با سازمان آتش نشانی تهران داشته باشند و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ آرامش با سازمان آتش نشانی تهران تماس حاصل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید