کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

    کد خبر :484206

زمان کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان مشخص شد. این رویداد از تاریخ ۶ می برابر با ۱۶ اردیبهشت‌ماه به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

براساس آخرین اخبار، کنفرانس سالیانه‌ی بیلد ۲۰۱۹ از تاریخ ۶ تا ۸ ماه مه برابر با ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه همچون سال‌های گذشته در شهر سیاتل و در مرکز WSCC واشنگتن برگزار خواهد شد.

با این حساب، زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت بار دیگر با کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O همپوشانی خواهد داشت. مایکروسافت درصدد است تا امکان ثبت‌نام در رویداد را از تاریخ ۲۷ فوریه برابر با ۸ اسفندماه فراهم کند و برنامه‌ی کنفرانس نیز در اواخر فوریه مشخص خواهد شد.

کنفرانس بیلد، اصلی‌ترین رویداد سالیانه‌ی توسعه‌دهندگان مایکروسافت است و معمولا در این رویداد، مایکروسافت آخرین نقشه‌‌ی راه خود را به‌همراه ویژگی‌های آفیس، آژور و بسیاری دیگر از سرویس‌ها و نرم‌افزارها به‌نمایش می‌گذارد. آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ با کدنام 19H1 در حال به‌روزرسانی است و انتظار می‌‌رود زودتر از کنفرانس بیلد روی دستگاه‌های جدید و موجود منتشر شود. درنتیجه این فرصت در اختیار مایکروسافت قرار می‌گیرد تا بتواند ویژگی‌های جدیدی را در ادامه‌ی سال جاری میلادی به آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ اضافه کند.

از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال کار روی نسخه‌ی ساده‌تر ویندوز است و احتمالا در کنفرانس بیلد ۲۰۱۹، برخی مشخصات مربوط‌به نسخه‌ی Windows Lite نیز به‌نمایش گذاشته خواهد شد. پیش‌تر نیز گفته شده بود که مایکروسافت با ویندوز لایت درصدد رقابت مجدد با کروم بوک‌ ها است.

همچنین مایکروسافت در حال کار روی نسخه‌ی ویندوز مخصوص دستگا‌ه‌های تاشدنی و دستگا‌ه‌هایی با دو نمایشگر است که انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری میلادی به بازار معرفی شوند. کنفرانس بیلد فرصت خوبی برای به‌نمایش گذاشتن سخت‌افزارهای جدید است.

براساس اخبار منتشرشده، مایکروسافت در حال توسعه‌ی هولولنز ۲ است. پیش‌تر گفته شده بود که هولولنز 2 طی مراسم ۵ اسفندماه مایکروسافت در MWC 2019‌ رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود در کنفرانس بیلد ۲۰۱۹، جزییات بیشتری در مورد هولولنز ۲ به‌اشتراک گذاشته شود. کنفرانس بیلد ۲۰۱۹، فرصت خوبی برای توسعه‌دهندگان خواهد بود تا بتوانند اپلیکیشن‌های جدیدی برای هولولنز ۲ توسعه دهند. باید منتظر ماه می باشیم تا آخرین در جریان آخرین اخبار در مورد مایکروسافت قرار بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید