سردار نقدی: مشکلات اقتصادی و گرانی ‌ربطی به انقلاب ندارد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳
    کد خبر :484154
سردار نقدی

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: مشکلات اقتصادی و گرانی و امثال این مسائل ربطی به انقلاب ندارد بلکه ریشه آن را باید در سوء مدیریت‌ها و عدم انتخاب درست مسئولان جست‌وجو کرد.

به گزارش تسنیم از رشت،‌ سردار محمدرضا نقدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن یک‌ تیم رسانه‌ای بسیار پرزرق و برق را با یک ساختار عریض و تحویل تشکیل داده است که به صورت شبانه‌روز در مورد موضوعات مختلف در سطح جامعه و علیه انقلاب اسلامی شبهه‌سازی کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه جنگ روانی دشمن علیه انقلاب وارد فاز بسیار جدیدی شده است عنوان کرد: غربی‌ها برای از بین بردن انقلاب سوسیالیستی روسیه تنها از یک رسانه به عنوان ابزار استفاده کرد در حالی‌که هم‌اکنون بیش از 275 رادیو و تلویزیون علیه انقلاب در حال فعالیت است.

سردار نقدی به دسته‌بندی‌ها و مأموریت مشخص هر کدام از اعضای این تیم رسانه‌ای علیه انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در این تیم گروهی مأمور ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی گروهی مأمور تولید شبهات اعتقادی و گروه‌هایی نیز مأمور تغییر سبک زندگی و ایجاد فساد اخلاقی در سطح جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با شبهات سیاسی تیم رسانه‌ای دشمن باید برنامه‌ریزی کنیم اظهار داشت: دشمن برای همه حوزه‌ها از قومیتی و سیاسی گرفته تا اجتماعی و اقتصادی برنامه دارد و باید حواسمان باشد تا در این فضای مسموم رسانه‌ای گرفتار شایعات نشویم و خود را نبازیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه به یکی از فرمایشات امام راحل که نگهداری از انقلاب را از پیروزی آن مهم‌تر و سخت‌تر خوانده بودند اشاره کرد و افزود: جنس انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دیگر جهان کاملاً متفاوت است به طوری‌که تمام آن‌ها پس از مدت بسیار کوتاهی دچار دگرگونی و شکست شدند.

سردار نقدی 40 ساله شدن انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قرن دانست و بیان داشت: انقلاب‌هایی نظیر انقلاب سوسیالیستی روسیه در کمتر از 5 سال و بلافاصله پس از مرگ لنین به دست جانشین وی استالین جلاد خون‌ریز جهان افتاد که در نهایت سرنوشتی به غیر از مرگ و شکست برای آن حادث نشد.

وی شکست انقلاب مشروطه و سر درآوردن آن از سفارت انگلیس و یا شکست انقلاب اخوان‌المسلمین در مصر به رهبری محمد مرسی را مورد تأکید قرار داد و افزود:‌ خودباوری و استقلال مسئله‌ای که به وضوع در انقلاب اسلامی دیده می‌شود در حالی‌که انقلاب‌های جهان معاصر از این خصیصه‌ها تهی بودند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه اتفاقاتی نظیر عدم تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره،‌ محافظه‌کاری و مماشات با غربی‌ها و عدم مذاکره با طرف‌های ایرانی توسط محمد مرسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: انقلاب نوپای مردم مصر به دلیل عدم استقلال حاکمان و رهبران آن خیلی زود شکست خورد.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه کشورمان در دهه نخست پیروزی انقلاب در چندین جبهه مختلف مشغول جنگ با دشمن بود گفت: انقلاب در آن دوران سخت، همزمان در مرزهای شرقی با اتحاد جماهیر شوروی در مرزهای غربی با رژیم بعث عراق و در جنوب نیز با خود آمریکایی‌ها و نیروهای ناتو درگیر جنگ بود.

وی رسیدن به قله‌های پیشرفت و سرافرازی در عرصه‌های مختلف را مرهون ایستادگی و هوشیاری ملت ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: عده‌ای درصدد کم جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل ساله اخیر هستند در حالی‌که تک‌تک این افتخارات زیر بار انواع و اقسام فشارهای بین‌المللی به دست آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ایران اسلامی در این چهل سال در بسیاری از عرصه‌ها جهش داشته است عنوان کرد: کشورمان در سال 57 از حیث رتبه علمی در رده 53 جهان قرار داشت در حالی‌که امروز با وجود این‌همه تحریم و توطئه و فشار توانسته به رده 16 جهانی دست پیدا کند.

سردار نقدی ساخت ابرپروژه‌ها و انواع کارخانجات تولیدی و صنعتی بزرگ در کشور به دست متخصصان توانمند کشورمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: زمانی کشورمان کوچک‌ترین اقلام مورد نیازش را از خارج کشور تأمین می‌کرد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی مسیرهای خودکفایی را طی می‌کند.

وی شکست خفت‌بار تفکر مدل لیبرال دموکراسی و اضمحلال کشورهای غربی را متذکر شد و ابراز داشت: این تفکر به مدت 200 سال از تمام ثروت جهان برای بارور ساختن و رشد خود استفاده کرد اما نتیجه آن به اعتراضات خیابانی فرانسه و بدهی‌های 22 هزار میلیارد دلاری آمریکایی‌ها ختم شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه فروپاشی نظام اقتصادی آمریکا بسیار زودتر از آن‌ چه که سیاستمداران آنان به دروغ اعلام کرده‌اند اتفاق خواهد افتاد تصریح کرد: دشمن در تمام این چهل سال از عمر انقلاب حتی برای لحظه‌ای کشورمان را به حال خود نگذاشت و از هیچ توطئه و جنایتی فروگذار نکرد.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و تمام مناسبات سیاسی و اجتماعی جهان را برهم زد عنوان کرد: ایران اسلامی در تمام فناوری‌های روز دنیا نظیر دانش هسته‌ای و علوم نانو در رتبه‌های زیر دهم قرار دارد در‌حالی‌که پیشرفت‌هایش همچنان نیز ادامه می‌دهد.

وی به زیر کشیدن پرچم دو ابرقدرت بزرگ جهانی،‌ در کنار رسیدن به استقلال،‌ آزادی و جمهوریت را از ویژگی‌های بارز انقلاب مردم ایران دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و گرانی و امثال این مسائل ربطی به انقلاب ندارد بلکه ریشه آن را باید در سوء مدیریت‌ها و عدم انتخاب درست مسئولان جست‌وجو کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تحولات بزرگی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در جهان معاصر به وقوع پیوست را مورد تأکید قرار داد و افزود: راهپیمایی میلیونی اربعین،‌ خروش هزاران نفر از مردم مسلمان نیجریه و یا الگوبرداری از تشکل بسیج در عراق و سوریه و یمن همه از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید