سرپرست تیم فوتسال آذرخش: فقط وعده سر خرمن دادند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷
    کد خبر :483583
فوتسال آذرخش

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مسئولان استان هرمزگان امسال فقط وعده سر خرمن دادند و الان هم هیچکس جوابگو نیست.

به گزارش مهر، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس امسال با کسب ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتسال ایستاد و نتوانسته سهمیه مرحله پلی آف را کسب کند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که وضعیت مالی تیم آذرخش نامطلوب بود و بازیکنان این تیم بارها در طول فصل اعتصاب کردند.

موسی زاهدی سرپرست تیم آذرخش با گلایه از مسئولان استان هرمزگان گفت: متاسفانه در استان ما مدیریت نسبت به تیم ضعیف است. اول فصل قول می دهند ولی پای کار، هیچکس جوابگو نیست؛ نه به بازیکنان و نه به کادر فنی. هر سال این اتفاق تکراری برایمان رخ می دهد و این چیزها عادی شده است.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش یادآور شد: تنها چیزی که در استان ما خوب انجام می دهند، مدیریتِ تمام کردن فصل است. مثلا باید ۵۰۰ میلیون تومان به تیم بدهند ولی در نهایت ۵۰ میلیون می دهند. وقتی هم لیگ تمام می شود، دیگر هیچکس دور و بر تیم نیست. امسال بازیکنان و مربیان بومی تیم هیچ دریافتی نداشته اند و حتی از سال قبل هم بین ۲۰ تا ۴۰ درصد طلب دارند.

زاهدی یادآور شد: به ما فقط وعده سر خرمن دادند. اگر نمی خواهید صد درصد قول خود را عملی کنید، حداقل ۲۰ درصدش را بدهید و بقیه را خود باشگاه تلاش می کند. نماینده استاندار روز ۳۱ خرداد در سالن فجر بندرعباس حاضر شد و گفت دغدغه مالی نداشته باشید. هفته پنجم هم گفتند که مشکلی نیست. آنقدر مشکلات مالی روی هم جمع می شود که هرچقدر هم پول بدهند، باید بدهی های سال های قبل را تسویه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید