حضور نیروی دریایی ارتش از خلیج عدن تا اقیانوس اطلس

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
    کد خبر :483535
نیروی دریایی ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش امروز در اقیانوس هند شمالی، خلیج عدن، دریای چین، دریای سرخ و مدیترانه تا جبل الطارق، آفریقای جنوبی و اقیانوس اطلس حضور پیدا کرده است.

به گزارش مهر، امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه نشست صمیمی مسئولان ارتش با مردم و اصحاب رسانه، در جمع خبرنگاران گفت: ارتش جمهوری اسلامی تحت فرمان فرمانده کل قوا، برای انجام ماموریت خود که در قانون اساسی مشخص شده، آمادگی لازم و صددرصدی را دارد.

وی افزود: بحث حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس ها از سال ۸۶ در چارچوب تدابیر فرمانده کل قوا به انجام رسید، زیرا آب‌های آزاد متعلق به همه ملت‌هاست و ما نیز حق خودمان می‌دانیم که در این آب‌ها حضور داشته باشیم.

سیاری تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش امروز در اقیانوس هند شمالی، خلیج عدن، دریای چین، دریای سرخ و مدیترانه تا جبل الطارق حضور پیدا کرده است. ناوگروه‌های نیروی‌ دریایی ارتش همچنین آفریقای جنوبی را دور زدند و در جنوب اقیانوس اطلس حاضر شدند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان گفت: ارتش برای طی کردن عرض اقیانوس اطلس آمادگی دارد و هر وقت تدبیر شود این اقدام در دستور کار قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید