تکواندوکاران کره جنوبی و اردن رقیبان اصلی من هستند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۲۴
    کد خبر :483324
تکواندو

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: با توجه به امتیازی که این بازی‌ها برای ارتقا رتبه رنکینگ المپیکی‌مان دارد، انگیره بالایی برای کسب نتیجه داریم.

به گزارش برنا، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا در سه بخش کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان از روز ۹ اسفندماه در در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. مردان ملی پوش تکواندو ایران که تمرینات خود را از روز ۲۹ دی‌ماه برای حضور در مسابقات جهانی آغاز کرده‌اند به منظور آمادگی هرچه بیشتر در این رویداد شرکت می‌کنند.

میرهاشم حسینی، عضو تیم ملی تکواندو کشورمان درباره این مسابقات عنوان کرد: این مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود. خوشبختانه درحال حاضر به مرز آمادگی لازم رسیدیم، در این زمان باقی مانده تا شروع مسابقات نیز سعی می‌کنیم آمادگی کامل را به دست بیاوریم.

وی در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی اظهار کرد: از سه هفته پیش تمرینات را زیر نظر کادر فنی شروع کردیم. شرایط اردوها خوب است. تمرینات خوبی را سپری کردیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

حسینی در پایان در خصوص شناخت از حریفان و شانس کسب مدال گفت: فعلا ثبت نام کشورها ادامه دارد و هنوز لیست نهایی به ارائه نشده است. ولی تا جایی که من اطلاع دارم سه تکواندو کار از کره جنوبی و اردن در این تورنمنت حضور دارند که در واقع اصلی‌ترین رقبای ما محسوب می‌شوند. با توجه به امتیازی که این بازی‌ها برای ارتقا رتبه رنکینگ المپیکی‌مان دارد، انگیره بالایی برای کسب نتیجه داریم. بنابراین تلاش می‌کنیم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید