سهام آسیا ثابت ماند

    کد خبر :482179
سهام آسیا

به دنبال بالا و پایین شدن شاخص‌های وال‌استریت در انتهای هفته گذشته، سهام آسیایی نزدیک به بالاترین سطح ۴ ماهه خود باقی ماندند و دلار تقویت شد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، روز دوشنبه، به دنبال بالا و پایین شدن شاخص‌های وال‌استریت در انتهای هفته گذشته، سهام آسیایی نزدیک به بالاترین سطح ۴ ماهه خود باقی ماندند و دلار تقویت شد.

داده‌ها نشان می‌دهد شاخص‌های سهام اروپا، معاملات امروز را با اندکی رشد آغاز کرده‌اند؛ داکس آلمان ۰.۱۱ درصد و فوتسی انگلیس ۰.۰۹ درصد رشد کردند، درحالی‌که کاک فرانسه با افت اندک ۰.۰۸ درصدی مواجه شد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپن ام‌اس‌سی‌آی، تقریبا بدون تغییر بود و مقداری جزئی افت کرد. این شاخص روز جمعه به بالاترین سطح ۴ ماهه خود رسیده بود.

حجم معاملات بازارها تحت تاثیر تعطیلی سال نو در این منطقه، پایین بود. بازارهای مالی چین کل هفته تعطیل خواهند بود و بازارهای کره‌جنوبی تا روز پنج‌شنبه بسته باقی می‌مانند.

بازار سهام هنگ‌کنگ در میانه جلسه معاملاتی امروز تعطیل شد و شاخص هنگ‌کنگ توانست ۰.۲ درصد رشد کند.

شاخص سهام استرالیا و شاخص نیکی ژاپن، هر کدام ۰.۵ درصد رشد کردند.

شاخص ای‌مینی اس‌اندپی ۵۰۰ آمریکا هم عملا تا این لحظه بدون تغییر اقی ماند.

جونیچی ایچیکاوا، استراتژیست ارشد اف‌اکس، در شرکت اوراق آی‌جی در توکیو، می‌گوید: آن‌چه این هفته برای بازارها کلیدی است این است که ببینیم ادامه درآمدهای شرکت‌ها چطور از آب در خواهد آمد و آیا عملکرد شرکت‌ها با داده‌های قدرتمند اخیر هم‌خوانی دارد یا خیر.

در بازار ارز، دلار آمریکا امروز ۰.۲۵ درصد در برابر ین ژاپن تقویت شد و به نرخ برابری ۱۰۹.۷۶ رسید. دلار روز جمعه هم ۰.۶ درصد رشد کرده بود.

یورو از نرخ ۱.۱۴۸۸ دلار، روز جمعه خود افت کرد و تا نرخ برابری ۱.۱۴۴۲ پایین آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید