دلیل غیبت سیامک انصاری در سریال جدید مدیری چیست؟

    کد خبر :481884
بازیگر سینما و تلویزیون ایران

سیامک انصاری درباره اینکه چرا با وجود سال‌ها همکاری با مهران مدیری، در سریال “هیولا” حضور ندارد، گفت: به هر حال هم آقای مدیری دوست داشتند که با گروه دیگری کار کنند.

سیامک انصاری با بیان اینکه بعد از ۲۷ سال بازیگری یاد گرفته‌ که چطور به نقش برسد، درباره دلیل حضور نداشتن در سریال تازه مهران مدیری توضیحاتی را ارائه داد.

سیامک انصاری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بوده که سال‌ها نقش اول سریال‌های مهران مدیری را بازی کرده است. او چند سالی‌ست که کار با کارگردان‌های دیگری را نیز قبول می‌کند و بر همین اساس سال گذشته با فیلم “بمب” پیمان معادی نظر بسیاری را به سوی خود جلب کرد. این بازیگر که در جدیدترین سریال مهران مدیری حضور ندارد، در تازه‌ترین تجربه کاری خود در فیلم “زهرمار” جواد رضویان به ایفای نقش یک مداح پرداخته است.

سیامک انصاری درباره اینکه چرا با وجود سال‌ها همکاری با مهران مدیری، در سریال “هیولا” حضور ندارد، گفت: به هر حال هم آقای مدیری دوست داشتند که با گروه دیگری کار کنند و هم من درگیر پروژه‌های دیگری بودم. به همین دلیل در سریال “هیولا” نتوانستیم با هم همکاری کنیم ولی انشالله در کارهای بعدی دوباره با هم کار خواهیم کرد.

وی همچنین درباره اینکه برای رسیدن به شخصیت‌ فیلم‌های مختلف به چه صورت عمل می‌کند، بیان کرد: فکر می‌کنم بعد از ۲۷ سال بازیگری یاد گرفته‌ام که چطور به نقش برسم. به شخصه سعی می‌کنم که از خودم فاصله بگیرم و به نقش نزدیک شوم ولی اینکه چقدر در این راه موفق باشم؛ بعد از اکران فیلم مشخص می‌شود. لازم است بگویم که من سعی نمی‌کنم کاملا آدم درون فیلم شوم و همیشه در نقش‌هایی که ایفا کردم یک سیامکی وجود داشته است.

انصاری همچنین درباره تعامل با کارگردان‌های مختلف در فیلم‌ها اظهار داشت: به‌طور کلی در صحنه‌های مختلف اختلاف نظر به وجود می‌آید ولی بازیگر و کارگردان هر دو سعی می‌کنند، که نظرات مختلف را به هم نزدیک کنند تا سکانس و در نهایت فیلم به نتیجه برسد.

این بازیگر در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که چرا بعد از فیلم “بمب” بازی در فیلمی به کارگردانی جواد رضویان را قبول کرده، توضیح داد: علت پذیرفتن این نقش رفاقت من با جواد نبود؛ بلکه فیلم “زهرمار” فیلمنامه خوبی داشت و سبب همکاری ما با هم شد. رفاقت جای دیگری دارد و کار بحثش جداست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید