کریم بوستانی: باید نیم فصل دوم را با برد شروع کنیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۵
    کد خبر :481571

کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باید نیم فصل دوم را با برد شروع کنیم.

کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: تمرینات خوبی داشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و در بازی فردا محکوم به برد هستیم و باید نیم فصل دوم را با برد شروع کنیم. بچه‌های ما کسر 6 امتیاز از تیم را فراموش کردند و می‌خواهیم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم. فردا بازی سختی مقابل ماشین‌سازی داریم این تیم بسیار خوب کار کرده است و توانسته بازیکنان خوبی جذب کند.

سرمربی استقلال خوزستان راجع به کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان و اینکه گفته می‌شود باشگاه پیگیر است تا این مشکل را برطرف کند گفت: به دلیل اینکه ما تحریم هستیم به حساب بازیکنی که از باشگاه شکایت کرده نمی‌توانیم پول واریز کنیم. می‌خواهیم با وکیلش صحبت کنیم تا اینجا بیاید و پول را نقدی دریافت کند, البته من بعید می‌دانم که با این کارها پنجره نقل و انتقالاتی باز و کسر 6 امتیاز برگرداننده شود. باشگاه در حال حاضر 70 هزار دلار را آماده کرده تا به این بازیکن پرداخت کند.

وی افزود: وکیل این بازیکن باید به تهران بیاید و مذاکره کنیم تا اولین قسط او پرداخت شود. مدیریت دارد خوب کار می‌کند و وعده‌هایی که داده را به خوبی انجام داده است. امیدوارم حمایت‌ها همینطور بیشتر شود, چرا که ما می‌خواهیم سهمیه فوتبال استان در لیگ برتر حفظ شود و در لیگ بمانیم.

بوستانی درباره جدایی یونس دلفی خاطرنشان کرد: دلفی بازیکن خوبی بود و ما به آن احتیاج داشتیم اما نظر مدیریت این بود که لژپونر شود. قرارداد دلفی سه ماه دیگر تمام می‌شود و اگر در آن زمان از تیم جدا می‌شد دیگر پولی دست باشگاه را نمی‌گرفت. با پولی که از فروش دلفی نصیب باشگاه می‌شود قرارداد بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات زمستانی گفت: بازیکنان ما پیشنهادات خوبی داشته‌اند که می‌توانستند از تیم جدا شود اما در تیم ماندند تا کمک کنند که جا دارد که از آنها تشکر کنم. باید بگویم جوانان زیادی داریم که می‌توانند در تیم جایگزین دلفی باشند.

وی درباره اضافه شدن کریم قنبری به کادرفنی استقلال خوزستان گفت: با قنبری در سپاهان و در کنار امیر قلعه‌نویی کار کرده‌ام و شناخت خوبی از او دارم. قنبری یک طراح تمرین بسیار خوب است و می‌توان گفت یکی از بهترین‌های ایران است. قنبری بچه استان خوزستان است و می‌تواند کمک زیادی به ما کند. همچنین از وجود محمد علوی در تیم بهره می‌بریم که سال گذشته کارنامه بسیار خوبی با تیم اروند خرمشهر داشته است و این تیم را از لیگ 2 به لیگ یک آورده است. متاسفم برای مسئولینی که با علوی خوب برخورد نکردند. تیمی که از لیگ دو به لیگ یک می‌آید و مربی‌اش کنار گذاشته می‌شود مشخص است که الان باید چه حال و روزی داشته باشد.

مربی استقلال خوزستان در باره اینکه کدام بازیکنانش را در بازی فردا در اختیار ندارد, گفت: میثم کریمی و میثم شاه‌مکوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم, این دو بازیکن جزو بازیکنان اصلی ما بودند اما ما آنها را برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید