با مرگ مدیر یک سایت ارز دیجیتال ۱۴۵ میلیون دلار بلوکه شد

    کد خبر :481253

به دنبال درگذشت مدیر یک سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در کانادا، ۱۴۵ میلیون دلار پول متعلق به کاربران سایت یادشده نیز بلوکه شده و به نظر می رسد امکان بازیابی آن به سادگی وجود نداشته باشد.

سایت QuadrigaCX از جمله سایت های محبوب تبادل ارز دیجیتال در کانادا بوده که بر اساس قوانین این کشور پس از مرگ ادمین یا مالک آن، فعالیت آن باید به طور کامل متوقف شود تا بعد از طی شدن برخی فرایندهای حقوقی امکان تعیین تکلیف پول های کاربران به وجود آید.

گری کاتن مدیر سایت QuadrigaCX در دسامبر سال ۲۰۱۸ به دنبال ابتلا به بیماری در کشور هند درگذشت. وی تنها فردی بود که به کیف پول دیجیتال سایت یادشده دسترسی داشت. بعد از مرگ وی تبادلات مالی بر روی این سایت به مدت یک ماه ادامه یافت و تنها دو هفته قبل بیوه وی این موضوع را به طور رسمی اعلام کرد.

این مساله باعث شد تا کاربران برای خارج کردن کامل پول های خود از سایت یادشده تلاش کنند که عدم دسترسی دیگر مدیران سایت به کیف پول دیجیتال اصلی آن انجام چنین کاری را ناممکن کرده است.

به گزارش مهر ،کارشناسان امنیتی بیم دارند که هکرها از وضعیت نابسامان این سایت سوءاستفاده کرده و با شناسایی یک آسیب پذیری امنیتی بالاخره راهی برای سرقت پول های بلوکه شده آن بیابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید