مسابقات جهانی هلند از پارالمپیک هم سخت‌تر است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷
    کد خبر :481212

ملی‌پوش تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: رقابت‌های جهانی هلند از پارالمپیک هم سخت‌تر است، در این مسابقات علاوه بر تلاش برای رسیدن به مدال، باید سهمیه پارالمپیک توکیو را نیز کسب کنیم.

مجید کاکوش ملی‌پوش تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: مسابقات جهانی هلند یکی از بزرگترین تورنمنت‌های سال ۲۰۱۹ است که تمام کمانداران برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد این رقابت‌ها می‌شوند.

وی درباره شناختش از حریفان خود در این مسابقات ادامه داد: از مسابقات چک و پارالمپیک‌های قبلی روی حریفانم شناخت کافی دارم و مطمئنم که تمام تیم‌ها و ورزشکاران با آمادگی بالا در این مسابقات حاضر می‌شوند. در ماده کامپوند و کلاس W1 که من حضور دارم کماندارانی از چک و ترکیه حریفان جدی‌تری هستند، اما در مجموع تیم ملی ایران از قدرت‌های اصلی است و ملی‌پوشان ما از مدعیان اصلی مسابقات جهانی هلند هستند.

ملی‌پوش پاراتیروکمان کشورمان عنوان کرد: تیم ملی ایران بالای ۹۰ درصد شانس کسب مدال و سهمیه در مسابقات جهانی هلند را دارد، اما ورزش و به خصوص رشته تیروکمان قابل پیش‌بینی نیست و ما امیدواریم که با دست پر به کشور برگردیم.

به گزارش فارس، کاکوش خاطر نشان کرد: در مسابقات جهانی هلند در کلاسی که من حضور دارم به رتبه‌های اول تا ششم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد و تمام تلاشم را می‌کنم تا با بهترین مدال و سهمیه را بدست آورم. البته ورزشکارانی که نتوانند در هلند سهمیه پارالمپیک را کسب کنند در رقابت‌های تایلند تنها با کسب مدال طلا می‌توانند راهی توکیو۲۰۲۰ شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید