ناظم‌الشریعه: در بازی‌های دوستانه به دنبال نتیجه‌ نیستیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
    کد خبر :481144

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تأکید کرد که در بازی‌های دوستانه به دنبال کسب نتیجه نیست و هدفش ارزیابی از بازیکنان است.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: دو جلسه تمرین و دو جلسه کلاس آنالیز را در اردوی آخر پشت سر گذاشته و بازی صربستان با لهستان را نیز آنالیز کردیم. خوشبختانه ملی‌پوشان در شرایط خوبی دارند و با اضافه شدن لژیونرها به تیم، با تیم کامل به صربستان اعزام می شویم.

وی عنوان کرد: در دیدارهای دوستانه ملاکمان اصلاً نتیجه گرایی نبوده و بیشترین هدفمان کسب تجربه، میدان دادن به بازیکنان جوان و اینکه کادر فنی ارزیابی کاملی از بازیکنان داشته باشد، است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: برگزاری تمرینات مستمر و اردوهای تدارکاتی با حمایت‌های کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال باعث می‌شود تا تیم ملی مناسبی را آماده رقابت‌های مختلف کنیم. سال 98، سال بسیار پُر کار و شلوغی برای فوتسال خواهد بود از همین رو با برگزاری اردوهای مختلف و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته قصد داریم تا تیم کاملی را به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا اعزام کنیم.

به گزارش تسنیم، اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان ساعت 3 بامداد امروز (یکشنبه) 14 بهمن ماه تهران را به مقصد استانبول و سپس بلگراد ترک کردند تا با تیم ملی فوتسال صربستان دو دیدار دوستانه در تاریخ های 15 و 16 بهمن ماه برگزار کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید