با استانی شدن انتخابات وابستگان به کانون‌های قدرت و ثروت به پیروزی خواهند رسید

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۸:۳۷
    کد خبر :481036
حاجی‌دلیگانی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اعلام مخالفت خود با طرح استانی شدن انتخابات مجلس، گفت: معایب این طرح برای ملت، کشور و نظام بسیار بیشتر از محاسن آن است و مشکلات زیادی را به همراه دارد.

وی افزود: بعضی‌ها به صورت پراکنده نکات مثبتی را در باره طرح استانی شدن انتخابات مجلس مطرح می‌کنند اما معایب این طرح قطعا چندین برابر مزایای آن است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از نکات منفی طرح استانی شدن انتخابات می‌توان به این نکات اشاره کرد که این طرح ارتباط مردم با لایه‌های عالی نظام را کاهش می‌دهد و باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: طرح استانی شدن انتخابات باعث فاصله گرفتن مردم از مسئولین می‌شود و باعث می‌شود هزینه‌های گزافی در انتخابات ایجاد شود.

وی در پایان افزود: با استانی شدن انتخابات ورود افراد نخبه و با انگیزه جوان به عرصه انتخابات بسیار کاهش پیدا می‌کند و فقط کسانی که ارتباطی با جایگاه‌های قدرت و صاحبان ثروت دارند بیشتر می‌توانند در لیست‌های انتخاباتی قرار بگیرند و بتوانند موفق شوند و این یعنی شکوفایی نخبه‌ها و افراد صاحب ایده دیگر از بین خواهد رفت و رویش‌هایی که ما برای مدیریت کشور در مجلس داشتیم از بین خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید