پنج مأمور قلابی بازداشت شدند

  • حوادث
  • شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰
    کد خبر :480793
مأمور قلابی

رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از دستگیری ۵ مأمور قلابی که تحت پوشش مأمور مرتکب بیش از ۳۰ فقره سرقت از اتباع افاغنه شده‌اند، خبر داد.

سرهنگ منصور حشمتیان، در این باره اظهار کرد: با اعلام گزارش چند فقره سرقت از اتباع افاغنه توسط مأموران قلابی، دستگیری و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و در ادامه در تحقیقات محلی که توسط مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران انجام شد، مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ اقدام به سرقت می‌کنند. همچنین در این تحقیقات رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه در پی شناسایی این متهم حرفه‌ای، تصویر وی و مشخصات خودروی وی در اختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد، گفت: مأموران در گشت‌های هدفمند، خودروی متهم را مشاهده کردند و ضمن توقف خودرو، سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس، رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس در ادامه با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت از اتباع افاغنه تحت پوشش مأمور اقرار کرد، گفت: متهم اعتراف کرد که سرقت‌ها را با همکاری چهار همدستش مرتکب شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حشمتیان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی چهار همدست دیگر متهم نیز در دو عملیات مستقل و همزمان دستگیر شدند، تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان تعدادی لباس و تجهیزات نظامی کشف و متهمان همراه با هفت شاکی به دادسرا ارجاع داده شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید