از کلاه قرمزی سال 1398چه خبر؟

    کد خبر :480749

عروسک گردان شخصیت فامیل دور و بچه در مجموعه پرطرفدار کلاه قرمزی و خالق عروسک لقمه ،در صفحه اینساگرامش با اشاره به خاطرات تمرین خود با تیم حرفه ای ایرج طهماسب در روز های اواسط بهمن نوشته است:
هرسال این موقع‌ها(اواسط بهمن) برای ضبط سریال کلاه قرمزی، آقای طهماسب ما(عروسک‌گردانها و صداپیشه‌ها) رو دور هم جمع میکردند و شروع میکردیم به تمرین کردن! (چی رو تمرین میکردیم؟…توضیحش سخته! تمرین کشف کردن! کشف حسها ، فعلها، فلسفه، اصول کمدی، طنز، اصول زندگی….همه چی)تا یک‌ ماه همه در کنار هم و باهم یاد میگرفتیم و تجربه کسب میکردیم و حال میکردیم! کلی خوش میگذروندیم تا اسفند که ضبطمون به صورت جدی شروع می‌شد و بعد می‌رفتین در استودیو و تاخودِ عید برنامه ضبط میکردیم.

سفر نمیرفتیم، عید‌دیدنی نداشتیم، فقط و فقط درگیر کار و عشق!
ولی نمیدونم چرا نشد که کلاه قرمزی و ما با عروسکهامون در عیدهای یکی دو سه سال اخیر، میهمان خونه‌هاتون بشیم؟! و متاسفانه هیچ آینده روشنی هم برای این کار دیده نمیشه!
امیدوارم برنامه‌های خوب، آدمهای خوب، خدمتهای خوب، هنرهای خوب و… ، هیچ وقت کنار گذاشته نشن یا نادیده گرفته نش و قدرشون رو بدونیم و بدونن! همین.

آنطور که از نوشته محمد لقمانیان استنباط می شود این است که گویا اختلاف های شبکه دوم صدا و سیما با تیم و تهیه کننده کلاه قرمزی همچنان پابرجاست و در سال جدید 98 هم قرار نیست کلاه قرمزی میهمان خانه های مردم باشد .

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید