پرهیزکار: کمیته فوتسال از هیچ تلاشی برای فراهم کردن امکانات دریغ نمی‌کند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :480700

سرپرست کمیته فوتسال تأکید کرد این کمیته از هیچ تلاشی برای فراهم کردن امکانات و بازی‌های دوستانه برای تیم‌های ملی دریغ نمی‌کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار، سرپرست کمیته فوتسال اظهار داشت: کمیته فوتسال در راستای برنامه‌ریزی کادر فنی تیم‌ها و با توجه به شرایط موجود از هیچ تلاشی برای فراهم شدن امکانات و اردوها برای تیم‌های ملی دریغ نمی‌کند تا تیم‌ها بتوانند با فراغ خاطر تمرینات خود را برگزار و در میادین مختلف حضوری موفق داشته باشند.

وی در ادامه درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در صربستان و انجام دوبازی دوستانه با این کشور گفت: ملی پوشان بامداد فردا (یکشنبه) تهران را به مقصد صربستان ترک می‌کنند تا دو بازی دوستانه با تیم صربستان برگزار کنند.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: هفته گذشته نشستی را با محمد ناظم الشریعه داشتیم و درباره حضور در این دیدار دوستانه به بحث و بررسی پرداختیم. ما نیازمند پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی خود هستیم و باید از بازیکنان جوان در بازی‌های دوستانه استفاده کنیم تا علاوه بر کسب تجربه توسط ملی پوشان جوان، کادر فنی با شاکله اصلی تیم ملی برسد. از همین رو در این دیدار دوستانه قرار است تیم ملی فوتسال ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه شرکت کند. در بخش مردان نیز مرتباً برنامه‌های اردویی و پشتوانه سازی در حال انجام است اما متاسفانه در بخش بانوان با مشکل مواجه هستیم که امیدوارم با برنامه ریزی دقیق این مشکل را حل کنیم.

وی در پایان درباره حضور در تیم ملی فوتسال یادآور شد: روز گذشته به همراه سرپرست دبیرکلی فدراسیون، رئیس کمیته فنی وتوسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مرکز ملی فوتبال حضور یافته و با اعضای تیم و بازیکنان گفت‌وگو کردیم و از امکانات بخش فوتسال، فوتبال ساحلی و دیگر امکانات مرکز ملی فوتبال بازدید کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید