کلوپ: درک نمی‌کنم چرا واکر باید لیورپول را مسخره کند!

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
    کد خبر :480689

سرمربی لیورپول به حرکت اخیر مدافع منچسترسیتی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

پس ازتساوی خانگی اخیر لیورپول مقابل لسترسیتی، کایل واکر، بازیکن منچسترسیتی در توئیتر پیامی کنایه‌آمیز درباره نتیجه این بازی گذاشت اما خیلی سریع آن را حذف کرد. پیروزی لیورپول اختلاف این تیم با سیتی را به 7 امتیاز افزایش می‌داد اما تساوی باعث شد که این اختلاف تنها یک امتیاز بیشتر شود. واکر پس از بازی لیورپول تصویری از بازی را در توئیتر منتشر کرد و در کنار آن نوشت: آنها (لیورپولی‌ها) اختلاف را 7 امتیازی می‌دانستند.

کلوپ در واکنش به اقدام بازیکن انگلیسی منچسترسیتی گفت: من نمی‌دانم اینکه مردم برای امتیاز از دست دادن لیورپول جشن می‌گیرند، چه پیامی درباره ما دارد. به نظر من این بیشتر به آن شخصی برمی‌گردد که این کار را انجام داده است. من هرگز به خودم اجازه نداده‌ام که وقتی تیمی دیگر امتیاز از دست داده یا یک بازی را باخته خوشحالی کنم. شما باید کار خودتان را انجام دهید و تلاش کنید که بهترین بازی‌تان را ارائه کنید. این چیزها برای من مهم نیست و آنها را درک هم نمی‌کنم. برای هواداران اما شاید داستان فرق کند. از نظر من چنین کاری حتی شایسته انتقاد هم نیست چون برای من قابل درک نیست.

به گزارش تسنیم کلوپ ادامه داد: در سه سال و نیمی که در اینجا در لیورپول بوده‌ام ما بازی‌های سخت زیادی داشته‌ایم، فینال‌هایی را تجربه‌کردیم اما آنها را به خاطر مسائل روانی نباختیم. ما با وجود قرار داشتن در شرایط بسیار سخت کارمان را انجام دادیم. ما همیشه کار خودمان انجام دادیم و اوضاع را به شیوه خودمان اداره کردیم. همیشه اگر می‌خواهید چیزی ببرید، یک عده هستند که امیدوارند شما به هدف‌تان برسید و یک عده دیگر هستند که امیدوارند شما ببازید. بهتر است که هر دو گروه را نادیده بگیرد و در پایان فصل، زمانی که به هدف‌تان رسیدید در کنار آن کسانی که امیدوار بودند قهرمان شوید، جشن بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید