ازظرفیت قانون اساسی برای اخراج اشغالگران آمریکایی استفاده می‌کنیم

    کد خبر :480337
اشغالگران آمریکایی

رئیس شورای اجرایی نُجَباء اعلام کرد که گروه‌های مقاومت عراقی از ظرفیت قانون اساسی این کشور برای اخراج کامل نیروهای خارجی استفاده خواهند کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از شبکه ماهواره ای «آسیا»، «نصر الشمری» رئیس شورای اجرایی نجباء تصریح کرد که گروه‌های مقاومت عراقی از ظرفیت قانون اساسی این کشور برای اخراج کامل نیروهای خارجی استفاده خواهند کرد.

«نصر الشمری» با یادآوری اینکه مقاومت اسلامی عراق از سال ۲۰۰۳ با اشغالگران مواجه بوده، هشدار داد که نیروهای وابسته به آمریکا قصد دارند با توسل به ترور، منافع واشنگتن را در عراق تأمین کنند.

وی ضمن انتقاد از جریانات سیاسی عراق که اجازه دادند آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، تعداد نظامیان خود در این کشور را تا ۱۲ هزار نفر افزایش دهد، تصریح کرد: ما از ظرفیت قانون اساسی برای اخراج کامل نیروهای خارجی از عراق استفاده خواهیم کرد.

عضو ارشد نُجَباء خطاب به برخی فرماندهان نظامی که معتقدند عراق به حضور نیروهای آمریکایی محتاج است، گفت: چرا می‌خواهید با وابسته نشان دادن کشور، جایگاه میهن خود را تضعیف کنید؟

الشمری همچنین در واکنش به تبلیغات منفی معارضان علیه گروه‌های مقاومت شیعه،خاطرنشان کرد: ما در مناطق سنی‌نشین غرب عراق طرفداران زیادی داریم. مردم جنگ‌زده موصل و سایر نقاط غربی کشور اوضاع نابسامانی دارند. حضور ما در آنجا قانونی و با هدف کمک‌رسانی و برقراری امنیت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید