با صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال

بدون مراجعه به شعب، دفترچه‌ بیمه خود را درب منازل تحویل بگیرید

    کد خبر :479715
سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل نام نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که تا پایان سال با رونمایی و اجرای طرح ارائه غیرحضوری خدمات، بیمه شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در آدرس اعلامی دریافت کنند.

بهروز کریمی درباره تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه درمان که قرار بود در شهر تهران عملیاتی شده و افراد را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کند اظهار کرد: طرح حذف دفترچه‌های بیمه درمان را مدتی است کلید زده‌ایم. برنامه تأمین اجتماعی حذف کامل دفترچه‌هاست به گونه‌ای که دیگر با کاغذ سروکار نداشته باشیم.

وی افزود: ایجاد پرونده سلامت بیمه شدگان در مراکز ملکی عملیاتی شده است. وزارت بهداشت نیز به سمت حذف دفترچه‌های بیمه و نسخ الکترونیکی می‌رود و مراکز دولتی نیز در حال حذف ارائه دفترچه برای انجام خدمات درمانی مختلف اعم از بستری هستند.

مدیرکل نام نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه اگر پازل ارائه خدمات غیرحضوری تکمیل شود در آینده نزدیک دیگر چیزی به نام دفترچه بیمه کاغذی نخواهیم داشت گفت: طرح ارائه غیرحضوری دفترچه‌های بیمه را به زودی رونمایی می‌کنیم.

کریمی اعلام کرد که تا پایان سال با رونمایی و اجرای طرح ارائه غیرحضوری خدمات، بیمه‌شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در آدرس اعلامی دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید