جشنواره تجسم هنر با عنوان پاتوق امن، طبیعت پایدار برگزار می شود

دومین جشنواره سراسری تجسم هنر با عنوان پاتوق امن، طبیعت پایدار در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران برگزار می شود.رئیس موسسه آموزش عالی فرهنگ هنر و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره تجسم هنر اظهار داشت: برگزاری جشنواره پاتوق در راه اعتلای فرهنگ و هنر است که امیدواریم این جشنواره بتواند به طور مستمر هر ساله ادامه داشته باشد.
محمد سلطانی فر افزود:این پاتوق که با نام پاتوق امن ، طبیعت پایدارو محیط زیست و شهدا است ارتباطات خوبی را برای ما خواهد داشت و امنیت و شهدا همه می تواند نقطه تلفیق هنربا این اسامی باشد.
وی در ادامه با اشاره به افزایش فعالیت های آموزشی در این حوزه گفت:خوشبختانه در دولت توانستیم فعالیت های خودمان را به مراکز واگذار کنیم ؛ آمارهایی مثل پاتوق نشان داد که ما به عنوان دولت اگر حمایت خود را از بخش خصوصی ادامه بدهیم نتایج خوبی به دست خواهد .
در ادامه جلسه دبیر جشنواره بهرام کلهرنیا گفت: از جهانیان ارزش های هنری باقی مانده و پر هزینه ترین گنج های جهان آثار هنری است ،موزه های جهان هزینه های گزافی برای حفظ و نگهداری این میراث ارزشمند هزینه می کنند و این نشان دهنده ارزنده بودن هنر است .
کلهر نیا ادامه داد: اثر هنری تاثیر عمیقی بر روح و جان بشر دارد و جشنواره پاتوق می کوشد ارزش های هنری را پایدا تر کند.
دومین جشنواره سراسری دانشجویی تجسم هنر مرداد ماه در مرکز 47 دانشگاه جامع علمی – کاربردی برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید