دادستان کل کشور: فیلترینگ نیاز کشور است

    کد خبر :479666
فیلترینگ

دادستان کل کشور گفت: فیلترینگ نیاز کشور و نوعی امر به معروف و نهی از منکر است و باید این همیشه باشد تا جوانان منحرف نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در پنجمین همایش علمی فرهنگی قضات سیستان و بلوچستان در چابهاراظهار داشت: دشمن در فضای مجازی جنگ فرهنگی به راه انداخته و این شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از مشکلات عمده کشور هستند.

وی سالم سازی فضای مجازی را خواستار شد و گفت: عده ای فکر می کنند فیلترینگ به تاریخ پیوسته ولی اینطور نیست، باید از رفتن جوانان به قتلگاه جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: هر گوشی تلفن همراه یک کانال از سوی دشمن است که در دست قشرهای مختلف به راحتی قرار دارد و مرتب علیه نظام اسلامی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام و المسلیمن منتظری تصریح کرد: در کشور یک قانون برای دفاع از حقوق عامه نداریم و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی همچنین گفت: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی کشور سوء مدیریت و بی تدبیری مسئولان است و سختی ها و مشکلات را عده ای عمدا یا سهوا بر کشور و مردم تحمیل می کنند .

حجت الاسلام منتظری افزود: در جنگ اقتصادی فعلی نیازمند تیم اقتصادی قوی و حفظ وحدت هستیم و باید همه دست به دست هم دهیم تا در این جنگ تمام عیار دشمن مثل سایر جنگ ها پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

وی از دادستان ها و قضات خواست دولت را در مبارزه با جنگ اقتصادی کمک کنند و در تنظیم بازار و مبارزه با مفسدان همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان کل کشور گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف سبب شده تا بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی بیان کرد: دشمن سعی در تضعیف قدرت مردم دارد و از راههای گوناگون و اجرای برنامه های مختلف می خواهند مردم را از پشتیبانی نظام ناامید کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید