تبدیل مساجد به پایگاه‌های فرهنگی مبارزه با موادمخدر

    کد خبر :479610
مبارزه با موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از تبدیل ۱۶ مسجد در مناطق شوش، مولوی و هرندی به پایگاه‌های فرهنگی مبارزه با موادمخدر خبرداد.

سردار مسعود زاهدیان در بازدید از روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی اظهارکرد: در راستای جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان جلسه‌ای ستادی با حضور تمام مقام‌های مسئول انتظامی در این حوزه در منطقه هرندی، شوش و مولوی برگزار و سهم تمام دستگاه‌ها و وظایفشان مشخص شد.

وی با بیان اینکه وظیفه هر نهاد برای رسیدگی به امور مشخص است، گفت: اقدامات فرهنگی و بنیادی نیز در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر در این سه منطقه انجام شده است که با حضور معتمدان محله این کار در حال پیش روی است. در همین راستا ۱۶ مسجد تعیین شده است که هرکدام از این مساجد به یک پایگاه تبدیل شده‌اند تا روند مبارزه با موادمخدر به شکل فرهنگی نیز پیش برود.

رئیس پلیس مبارزه موادمخدر ناجا بیان کرد: تمام توان را بر این گذاشتیم که با حمایت فرماندهی تهران بزرگ در خصوص جمع آوری و باز پروری معتادان متجاهر اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، زاهدیان با بیان اینکه برنامه در حال تنظیم است که تا پس از جمع آوری معتادان و تشکیل پرونده هر معتاد به مرکز استان زندگی خود منتقل شود، خاطرنشان کرد: در حال تلاش هستیم تا این برنامه عملی شود و یک باری از دوش استان تهران برداشته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید