‍ امدادرسانی ستاد اجرایی به سیل‌زدگان خوزستان

    کد خبر :479572

در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی وسیع در مناطق و روستاهای اهواز، شوش، دشت آزادگان، هویزه، دزفول و شوشتر ؛ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  اعلام کرد: با مشارکت سایر گروه های امدادی با تمام قوا در خدمت مردم سیل زده استان خواهند بود .

در همین راستا دکتر سید امیرحسین مدنی معاون ستاد اجرایی فرمان امام از بامداد امروز با حضور در مناطق سیل زده خوزستان با هماهنگی امام جمعه و فرمانداری‌های هویزه و شوش و دزفول و گروه‌های جهادی همکار در خوزستان پس از بررسی و تجمیع نیازمندی‌های مردم سیل زده استان خوزستان از قبیل: ۲۰۰۰ کیسه آرد، ۵۰۰۰۰ عدد آب معدنی، ۱۰ هزار قرص نان، ۱۰۰۰ پتو، ۵۰۰۰ عدد گونی، ۲۰۰۰۰ عدد کنسرو، ۲۵۰۰ تن علوفه برای مصرف دام ها، اجاره‌ی ۵ دستگاه کمپرسی، اجاره‌ی یک‌دستگاه بیل مکانیکی دم بلند، اجاره‌ی یک‌دستگاه بیل مکانیکی معمولی و اجاره‌ی یک‌دستگاه لودر دستور تامین این نیازمندی‌ها را صادر کرد.

همچنین از روز دوشنبه گروه‌های زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام توسط ۱۰ دستگاه کمپرسی استیجاری به طور مستمر سنگ لاشه را به بند شکسته شده رسانده‌اند و انجام این عملیات هنوز ادامه دارد و همچنین پیمانکاران با ۱۵ کمپرسی، ۶ بیل مکانیکی، ۲ لودر و ۲ کفی به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستان بوده‌اند.

علاوه بر این خدمات با همیاری جهادی قرارگاه خاتم و سایر نیروهای امدادی در منطقه، روزانه تعداد 1000 وعده غذای گرم در منطقه توسط گروه های جهادی توزیع شده است که این تعداد از فردا به 2000 وعده غذای گرم افزایش پیدا خواهد کرد .
امروز هم کیلینیک سیار احسان و پزشکان جهادی به منطقه سیل زده خوزستان و شهر رفیع اعزام و از امشب به بیماران خدمت رسانی می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید