رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: داماد فرد خاصی با بدهکاری ۵ هزار میلیاردی بدون هیچ مشکلی آزاد است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۵
    کد خبر :479552
کمیسیون برنامه و بودجه

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس با تاکید بر اینکه در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران جرات سرمایه گذاری را ندارند، گفت: داماد فرد خاصی علی رغم بدهی ۵هزار میلیارد تومانی بدون هیچ مشکلی راست راست در جامعه می‌گردد.

غلامرضا تاجگردون در “همایش همدلی در سایه سار چله عزت” اظهار داشت: اگر همگان در کشور کنار هم باشیم و یک میلیون شغل ایجاد کنیم می‌توانیم تعداد بیکاران را ثابت نگه داریم، اما رکود حاکم بر کشور این فرصت را از ما گرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس افزود: اگر ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم سالانه ۳۰۰ هزار نفر به جامعه بیکار ما اضافه می‌شود که تعدادی از این جمعیت را جوانان استان ما تشکیل می‌دهد.

به گزارش تسنیم،وی با تاکید بر اینکه کار، شغل و معیشت بدون پول امکان پذیر نیست، تصریح کرد: شغل بعد از تامین پول مهم‌ترین فاکتور فضای کسب و کار است، اگر فضای کسب و کار ایجاد نشود مسئولان بیش از همه تحت فشار قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور هرکدام در زمینه شغل و فضای کسب و کار وظیفه خاص خود را دارد، افزود: همه باید برای ایجاد فضای کسب و کار تلاش کنیم.

تاجگردون گفت: ما هرچه در توان داشتیم برای توسعه استان به کارگرفتیم و اکنون ۱۶ استان از نظر اعتبارات عمرانی کمتر از کهگیلویه و بویراحمد اعتبار دریافت می‌کنند و زور ما بیشتر از این نمی‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس، اظهار داشت: در حال حاضر چه کسی جرات می‌کند در خودروی یک سرمایه گذار بنشیند وگرنه در روز‌های بعد باید منتظر هجمه‌هایی از سوی افراد خاص باشد.

وی با اشاره به حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، گفت: گفتم هفته پیش شهرستان بودم پیرمردی جلویم را گرفت و گفت” تو مشکلی نداری در تهران نشسته‌ای و ماهانه دو میلیون حقوق می‌گیرید” و بهتر است که بگویم تفاوت دیدگاه در تهران و سایر شهر‌ها تا این حد است.

تاجگردون افزود: این در حالی است که داماد فرد خاصی ۵ هزار میلیارد تومان بدهکار است و بدون هیچ مشکلی راست راست می‌گردد.

وی بیان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران تماس می‌گیرند که جرات سرمایه گذاری ندارند و بانک‌ها با آن‌ها همکاری نمی‌کنند.

تاجگردون با تاکید بر اینکه باید فضای کسب و کار باز شود، اظهار داشت: مبنای این جلسه خوب است، اما باید به جای ما سرمایه گذارانی باشند که توضیح دهند چرا سرمایه این استان را در سایر استان‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس عنوان کرد: باید واکاوی کرد که چرا قوامین و آرمان ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه این استان را در سایر استان‌ها هزینه می‌کند.

وی گفت: ما سه نماینده اصولگرا، اصلاح طلب و معتدل با هم هماهنگ هستیم وهمدلی و همراهی لازم را داریم البته شاید ضعف هم داشته باشیم.

تاجگردون تاکید کرد: هرکجا خطا کردیم گردن ما را بزنید هرجور احساس کردید ما می‌توانیم کار کنیم ما پای کار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تخلف حتی یک متر زمین هم برای ما مهم است و باید با متخلف برخورد شود، افزود: باید فضای کسب و کار در استان روان شود.

عملگرایی مسئولان موجب توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد می‎شود

عدل هاشمی پور در این همایش اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه راهی جز عمل کردن به وعده‌ها نیست، زیرا با حرف نمی‌شود به توسعه رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید همدیگر را تحمل کنیم و خودزنی‌ها را کنار بگذاریم، عنوان کرد: امیدوارم این نشست خروجی خوبی برای رفاه و معیشت مردم داشته باشد و از گذشته‌ها درس بگیریم، زیرا فردا دیگر شاید مسئولان فعلی نباشند.

هاشمی پور با تاکید بر اینکه هزینه، کیفیت و زمانبدی در اجرای برنامه‌ها مهم است، افزود: از فرصت‌ها استفاده کنیم، زیرا در صورت گذشت زمان دیگر امکان برگشت نداریم.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان با هدف توسعه با وجود اختلاف سلیقه در کنار همدیگر هستند، ادامه داد: انتظار می‌رود سپاه فتح مشابه این برنامه‌ها را در شهرستان‌ها نیز برگزار کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید