نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان‌مالکوویچ

    کد خبر :479537
هالیوود ریپورتر

نمایش جدید دیوید ممت که قرار است تابستان امسال در لندن روی صحنه برود با بازی جان مالکوویچ در نقش اول آن ساخته می‌شود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جان مالکوویچ پس از ۳۰ سال به صحنه تئاتر لندن می‌رود تا در نقش اصلی نمایشی از دیوید ممت ظاهر شود. این نمایش با عنوان «گندم تلخ» جدیدترین نمایش چهره مشهور تئاتر است.

این نمایش با الهام از اتهامات بی‌شماری که از تابستان امسال علیه هاروی واینستین مطرح شد، ساخته می‌شود و تابستان پیش رو در «وست اند» لندن روی صحنه می‌رود.

در «گندم تلخ» مالکوویچ در نقش شخصیت برنی فاین از روسای استودیوهای فیلمسازی هالیوود ظاهر می‌شود که دچار سقوطی مانند هاروی واینستین می‌شود.

این بازیگر نامزد اسکار در گفتگویی اعلام کرد این شخصیت دقیقا همان واینستین نیست اما داستان کلی آن از این رسوایی ناخوشایند الهام گرفته است.

مالکوویچ گفت: برنی همان هاروی واینستین نیست و نمایش قصد دارد به رفتارها در این کسب و کار و این که افراد چطور وارد چنین مسایلی می‌شوند بپردازد. این رفتاری است که در حدود یک قرن اخیر در استودیوهای فیلمسازی حاکم بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است واینستین بخشوده شود گفت: هر کسی می‌تواند یک شانس دوباره داشته باشد اما این را من نمی‌توانم تعیین کنم. من و او هیچ کار مشترکی نداشتیم. این به تک تک افرادی که او بر زندگی‌شان تاثیر گذاشته مربوط می‌شود.

«گندم تلخ» قرار است از ۷ ژوئن تا ۱۴ سپتامبر و در بازه زمانی کوتاهی در گاریک تئاتر لندن به صحنه برود. دون مکیچان و ایونا کیم بوک دیگر بازیگران این نمایش خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید