توصیه نماینده مجلس به منتقدان سینما!

    کد خبر :479425
جشنواره فیلم فجر

یک نماینده مجلس با حمایت از برگزاری جشنواره فیلم فجر در ایام دهه فجر تاکید دارد متاسفانه برخی منتقدان فقط نیمه خالی لیوان را می بینند و به دنبال بهانه گرفتن هستند.

قاسم میرزایی نکو، نماینده دماوند در مجلس با استقبال از برگزاری جشنواره های فرهنگی از جمله جشنواره فیلم فجر در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب نیاز به یک وحدت و همگرایی خاص است. مخصوصا وقتی بحث جشن گرفتن مطرح می شود این جشن ها و نکوداشت ها باید در مسیر خوشحال کردن مردم صورت گیرد هرچند متاسفانه کمتر شاهد این رویکرد هستیم.

او افزود: متاسفانه برخی منتقدان از این ور یا آن ور بوم می افتند، برای مثال صداوسیما به جای اینکه منادی وحدت بین نهادها و ارگان ها شود به برخی اختلافات دامن می زند یا فضایی را ایجاد می کند که گویی ما «ترین» و «بهترین» در دنیا هستیم درحالیکه باید رویکرد درست در پیش بگیرد و واقعیات را به درستی به مردم منتقل کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بالاخره یک نهاد و ارگانی که متولی برنامه ای می شود با بالاترین ارگان خود هماهنگ است. اینکه برخی منتظر هستند تا سریع واکنش نشان دهند و بگویند دمش کج است یا سرش کج است بهانه ای بیش نیست. مثلا درباره هر موضوعی بحث مشکلات اقتصادی را مطرح می کنند درحالیکه باید پاسخ دهند خب چرا اصلا باید مردم درگیر مشکلات اقتصادی باشند و این چه ارتباطی با جشن گرفتن آنهم در ایام انقلاب دارد. این افراد متاسفانه منتظرند تا یک مجموعه یا قوه ای را بکوبند.

نماینده فیروزکوه و دماوند با بیان اینکه متاسفانه برخی فقط نیمه خالی لیوان را می بینند، خاطرنشان کرد: هر جشنواره ای یک نیمه پر دارد یک نیمه خالی، قطعا نیمه پر لیوان بیشتر است ولی منتقدان عادت کرده اند که فقط نیمه های خالی قضایا را ببینید.

میرزایی نکو با حمایت از رویکرد وزیر ارشاد، گفت: حرکت و سمت و سوی وزیر فعلی تا به امروز معقول، خردمندانه و عاقلانه بوده است. نگاه هنرمندان و مطبوعات و …به رویکرد آقای وزیر تاکنون مثبت بوده و نقدهای کمی را شاهد بودیم. البته فراموش نکنید که وزرای ارشاد ما همیشه با برخی حاشیه ها و مسائل و شرایط خاص روبرو هستند اما وزیر ارشاد فعلی در مدت حضورش در این مسند در فضایی آرام در حال مدیریت زیرمجموعه های خود در بخش کتاب، فیلم و …است و باید از او حمایت کرد اما برخی این شرایط را بر نمی تابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید