واکنش پلیس به اظهارات معاون شهردار تهران در مورد جریمه طرح ترافیک و زوج‌وفرد

    کد خبر :479358
جریمه طرح ترافیک و زوج‌وفرد

رئیس پلیس پایتخت به اظهارات مطرح شده از سوی معاون شهردار تهران مبنی بر جریمه نشدن خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به طرح ترافیک و زوج و فرد در ۹ ماهه امسال واکنش نشان داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در محلات شوش هرندی و مولوی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اظهارات اخیر معاون شهردار تهران مبنی بر اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذرماه پلیس خودرویی را به دلیل ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد جریمه نکرده است گفت: با توجه به اینکه از ابتدا در بخش طرح زوج و فرد یک سری مشکلاتی را مطرح کردیم در مورد زیر ساخت‌ها و نرم افزارها نیز مشکلاتی وجود داشت که اتفاقاً مشکل بزرگی هم بود.

رحیمی با بیان اینکه اشتباهاتی که این سامانه داشت را تهیه کرده و خدمت معاون شهردار تهران ارائه کردیم گفت: تاکید پلیس بر این است که مردم به ناحق جریمه نشوند. اطلاعاتی به دست ما می‌رسید که ما می‌دیدیم جریمه مردم منطقی نیست و به همین دلیل تاکید کردیم تا زمانی که زیرساخت‌ها درست نشود نمی‌توانیم مردم را بدون دلیل جریمه کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه افرادی که تخلف کرده‌اند جریمه شده‌اند و این‌طور نیست که هیچ فردی جریمه نشده باشد گفت: یک تعداد هم به دلیل نقصی که در سیستم نصب شده روی دوربین‌ها وجود داشت جریمه نشدند. همانطور که می‌دانید طبق قانون باید حتماً یک افسر پلیس که آموزش‌های لازم را دیده است بر جریمه‌های الکترونیکی نظارت کند و در همین راستا نیز حدود ۷۰ نفر از همکاران من بر جریمه‌های ثبت شده با دوربین نظارت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در حاشیه جلسه شورای شهر ادعا کرده بود که پلیس از ابتدای امسال تا پایان آذرماه هیچ خودرویی را به دلیل ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد جریمه نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید