جمع‌آوری ۲۰۰۰ معتاد متجاهر در تهران

    کد خبر :479276
جمع‌آوری معتادان

رییس پلیس پایتخت از جمع‌آوری ۲۰۰۰ معتاد متجاهر در طرح سراسری جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی شهر تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر که پیش از ظهر امروز در محله‌های مولوی، شوش و هرندی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه روز گذشته این طرح به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن تاکنون بیش از ۲۰۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند که از این تعداد حدود ۳۵۰ نفر به دلیل آنکه زخم باز داشته یا دارای بیماری‌های خاص بودند وضعیت آنها متفاوت است که دستگاه‌های مسئول برای این افراد نیز باید تدبیری بیندیشند.

رحیمی با بیان این‌که بیش از ۱۰۰ خانه که تبدیل به محل تجمع و حضور معتادان متجاهر شده بود مورد بازدید قرار گرفت و گفت: از این تعداد ۳۸ خانه که بیش از ۲۸۰ پاتوق در آنها بود، پلمب شد و همچنان این طرح ادامه خواهد داشت.

وی از دستگیری ۲۰۵ خرده‌فروش مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: این طرح طرح جامعی است که فاز اول آن امروز به اتمام رسید که امروز در محلات شوش، هرندی و مولوی اجرا شد؛ فاز بعدی این طرح یا به عبارتی رینگ دوم آنکه محدوده گسترده‌تری در بازار تهران و فراتر آن را شامل می‌شود که از امروز آغاز شده است.

رحیمی با بیان این‌که قریب به ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی از این پاتوق‌ها و افراد کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با این پدیده شوم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای امسال تاکنون خاطر نشان کرد: تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار معتاد متجاهر در این مدت جمع‌آوری شده‌اند که برخی از آنها پنج، شش یا حتی هفت بار نیز در همین سال جمع‌آوری شده بودند که امیدواریم فضا و امکانات برای نگهداری از آنها فراهم شود.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت از کاهش آمار سرقت در محلاتی که طرح جمع‌آوری معتادان در آن اجرا شده، گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح آمار سرقت در این محلات طی همین یکی دو روز یک دوازدهم کاهش داشته است که این نشان می‌دهد معتادان با جرم و سرقت ارتباط زیادی دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید