سونی اکسپریا ایکس زد 4 دوربینی شگفت‌انگیز خواهد داشت

    کد خبر :479239

سونی پرچم‌دار جدید خود را با دوربین سه‌گانه روانه بازار خواهد کرد. گفته می‌شود که دوربین اصلی اکسپریا ایکس زد ۴ دارای رزولوشن ۵۲ مگاپیکسلی است.

امروزه بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار از دوربین‌های پشتی دوگانه یا سه‌گانه بهره می‌گیرند.با این حال گوشی‌های سونی تاکنون به دوربین‌های یگانه وفادار بوده‌اند، اما انتظار می‌رود که در ماه بعد با معرفی Sony Xperia XZ4 همه چیز تغییر کند.

تا به امروز اطلاعات کمی در‌ رابطه با دوربین سه‌گانه سونی اکسپریا XZ4 موجود بود اما به‌لطف اطلاعات فاش شده، اکنون در‌این‌باره بیشتر می‌دانیم؛ هرچند به‌کلی نمی‌توان همه این اطلاعات را تصدیق کرد.

پس از عرضه اکسپریا XZ3 با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.0، بر اساس ادعاهای مطرح شده این‌بار اکسپریا XZ4 با یک سنسور دوربین بهتر و رزولوشن ۵۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

همانند هواوی، دوربین اکسپریا ایکس زد ۴ نیز قادر خوهد بود تا پیکسل‌های چندگانه را ترکیب کند که نتیجه آن تصویری با کیفیت بیشتر و رزولوشنی نزدیک به ۱۰ مگاپیکسل خواهد بود.

این سنسور منحصر‌به‌فرد همچنین از یک دیافراگم f/1.6 پشتیبانی می کند که به‌طرز موثری عکسبرداری در نور کم را بهتر می‌کند.

انتظار می‌رود که سنسور اصلی دوربین اکسپریا ایکس زد ۴ با یک دوربین تله فوتو اختصاصی همراه باشد؛ با این حال، وجود قابلیت زوم اپتیکال آن هنوز مشخص نیست.

طبق اطلاعات فاش شده، دوربین تله فوتو Sony Xperia XZ4 دارای رزولولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.6 است؛ بنابراین باید انتظار جزئیات بیشتری را از آن داشته باشیم.

نهایتا باید اشاره کرد که سونی اکسپریا XZ4 به سنسور Time of Flight مجهز خواهد بود که به ایجاد حس عمق در آن کمک می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود که عکس‌های بوکه بهتری گرفته شوند و همچنین محتوای واقعیت افزوده با‌کیفیت‌تر باشد.

گذشته از دوربین، انتظار می‌رود که اکسپریا XZ4 یک صفحه بزرگ 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 داشته باشد؛ همچنین از پردازنده اسپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره گیرد. پرچم‌دار جدید سری اکسپریا با نسخه اندروید پای (9 Pie) عرضه خواهد شد و ضد‌آب و گردوغبار خواهد بود.

پرچم‌دار جدید سونی احتمالا تا اواخر مارس یا اوایل آوریل برای خرید در دسترس نباشد؛ اما ممکن است که سونی برای رقابت با سری‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، تاریخ عرضه اکسپریا XZ4 را نزدیک‌تر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید