غلامرضا شعبانی‌بهار: در تیراندازی با کمان کارهای پایه را شروع کردیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۴۰
    کد خبر :479195

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: ما چهارم اسفند مسابقات بنگلادش و اوایل فروردین نیز مسابقات تایلند را در پیش داریم، این مسابقات در واقع فرصتی است تا بچه‌ها محک بخورند.

غلامرضا شعبانی‌بهار در خصوص اعزام کمانداران به مسابقات آسیایی و جهانی برای آمادگی حضور در مسابقات کسب سهمیه هلند، اظهار داشت: ما چهارم اسفند مسابقات بنگلادش و اوایل فروردین نیز مسابقات تایلند را در پیش داریم. این مسابقات در واقع فرصتی است تا بچه‌ها محک بخورند.

وی در ادامه افزود: پنجشنبه و جمعه مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان را در تهران داریم و هفته آینده مسابقات نونهالان را برگزار می‌کنیم. مسابقات نونهالان را انتخابی عنوان نمی‌کنیم ولی تیم ملی کم کم از همین مسابقات شکل می‌گیرد. مستاقات نونهالان، نوجوانان و جوانان در این دو هفته برگزار می‌شود و به عنوان هدف اصلی روی آنها تمرکز می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه تاکید کرد: ما کارهای پایه را شروع کردیم و زهرا شعبانی را به عنوان مدیر استعدادیابی فدراسیون معرفی کردیم. وی مربیگری درجه 3 بین‌المللی دارد و از زنان اول و موفق ما است که در بخش نوجوانان و جوانان کار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید