المعز علی: ژاپن می‌دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز شود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۲۲
    کد خبر :479178

مهاجم تیم ملی فوتبال قطر با اشاره به شکست اخیر ایران برابر ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: ژاپن می‌دانست چگونه به ایران گل بزند و پیروز شود.

العمز علی درباره رسیدن به رکورد گلزنی علی دایی در جام ملت‌های آسیا گفت: البته به گل‌هایی که برابر امارات و دیگر تیم‌ها در این رقابت‌ها زدم افتخار می‌کنم اما دستاوردهای فردی برای من مهم نیست. واقعا فقط روی خودم تمرکز نمی‌کنم. تمامی گل‌هایی را که تاکنون به ثمر رساندم فراموش می‌کنم و برای کمک به تیم ملی قطر در رسیدن به پیروزی در بازی با ژاپن تلاش خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال قطر و بهترین گلزن جام ملت‌های آسیا 2019 در رابطه با بازی با ژاپن اظهار داشت: ژاپن تیم قدرتمندی است و بازی آسانی نداریم. دیدیم که ژاپنی‌ها چه سطح فنی از خود در جام ملت‌های آسیا به ویژه در بازی مرحله نیمه‌نهایی برابر ایران به نمایش گذاشتند. ایران کنترل بازی را در اختیار داشت اما ژاپنی‌ها می‌دانستند چگونه به این تیم گل بزنند و پیروز شوند. ما با آنالیز ژاپن تمام جزئیات این تیم را می‌دانیم. ما به عنوان جنگجویان در جام ملت‌های آسیا 2019 حضور یافتیم تا هواداران‌مان را که نمی‌توانستند اینجا باشند وادار به حمایت و تشویق کنیم. می‌دانستیم که آنها با قلب‌هایشان ما را حمایت می‌کنند. امیدوار هستیم همچنان ما را دعا کنند تا با ادامه این حرکت به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسیم.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ژاپن از ساعت 17:30 دقیقه فردا (جمعه – 12 بهمن) در بازی فینال جام ملت‌های آسیا 2019 به مصاف هم می‌روند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید